یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
​«انتقال جرم» به چاپ یازدهم رسید

انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب «انتقال جرم» را به تألیف «حسین بهمنیار» استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران برای یازدهمین بار چاپ و منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، «حسین بهمنیار» اظهار کرد: نگاه اجمالی به واحدهای عملیاتی صنایع شیمیایی، پتروشیمی، نفت، غذایی و ... حاکی از این است که انتقال جرم یکی از پدیده‌های بسیار مهم در این واحدهاست.

وی ادامه داد: درک بهتر انتقال جرم ما را قادر می‌کند که واحدهای عملیاتی مربوطه را با دقت و اطمینان بیشتری طراحی کرده و مورد استفاده قرار دهیم. مطالب این کتاب هم با این هدف تهیه و تنظیم شده است که بتواند پاسخگوی پرسش‌های دانشجویان مهندسی شیمی در خصوص مفاهیم اولیه انتقال جرم و کاربرد آن در واحدهای عملیاتی انتقال جرم باشد.

مولف کتاب «انتقال جرم» با بیان این‌که مطالب کتاب در چاپ‌های پیشین با تأکید بر نیاز دانشجویان و فهرست مطالب درس انتقال جرم در مقاطع کارشناسی تهیه شده بود، افزود: اما در این چاپ با بازنگری برخی مطالب فصل‌های کتاب فهرست مطالب برای جرم پیشرفته هم پیشنهاد شده است که می‌تواند مورد استفاده دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی و دانشجویان علاقه‌مند در مقطع کارشناسی و علاقه‌مندان المپیادهای دانشجویی قرار گیرد.

بهمنیار یادآور شد: بسیاری از مسائل ارائه شده در فصل‌ها، مسایل امتحانی دوره کارشناسی و امتحان جامع تحصیلات تکمیلی دانشکده فنی دانشگاه تهران بوده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها