چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
امکان جدید شرکت گوگل برای ناشران آمریکایی

تیم گوگل الگوریتمی در سرویس خبری خود ایجاد کرده است که جستجوی کتاب‌های منتشر شده بر اساس لیست ارائه شده توسط ناشران هدفمند می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از z6mag، سرویس خبری شرکت گوگل امکانی جدید برای ناشران آمریکایی فراهم کرده است که می‌توانند از طریق آن محصولات خود را با هدفمندی بیشتری به اطلاع مشتریان و مخاطبان خود برسانند. بر اساس اخبار منتشر شده تیم گوگل الگوریتمی در سرویس خبری خود ایجاد کرده است که جستجوی کتاب‌های منتشر شده بر اساس لیست ارائه شده توسط ناشران هدفمند می‌شود.
 
بر اساس این گزارش محتوای ارائه شده توسط ناشران به مسئولان گوگل در این امر بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در حقیقت مرکز تخصصی گوگل در همکاری مستقیم با ناشران آمریکایی امکانی برای تسهیل فروش کتاب‌ها و جستجوی آنها از طریق موتور جستجوی این شرکت فراهم آورده است.
 
شرکت گوگل می‌گوید تمام جستجوهای مربوط به کتاب توسط کاربران آمریکایی و سایر کشورهای جهان به صورت هدفمند به تمام محصولات کتاب‌های چاپی و انواع دیگر کتاب مثل کتاب‌های الکترونیک و صوتی نیز گسترش یافته است.
 
سرویس خبری گوگل امکانی نیز برای ناشران فراهم کرده است تا بتوانند لینک سایت اختصاصی خود را به الگوریتم‌های این شرکت پیوند داده و کاربران بتوانند به طور مستقیم از طریق اخبار به سایت ناشران دسترسی داشته باشند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها