شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
شیخ عیسی قاسم مهمان ویژه چهارمین همایش مجاهدان در غربت

فرماندار دامغان از برگزاری چهارمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت به میزبانی دانشگاه این شهر خبر داد و گفت: شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین سخنران محوری این همایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان ضمن بیان اینکه ۱۸۰ اندیشمند از اقصی نقاط کشور در این مراسم حضور خواهند داشت، گفت: علاوه بر حضور سران اندیشمند داخلی ۳۶ کشور جهان نیز در این مراسم دعوت شدند که برای پوشش خبری پخش آن به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و بین‌المللی در دستور کار است.

مجد با بیان اینکه اجلاسیه مجاهدان غربت راهی برای بیان فریاد مظلومیت مردم یمن، میانمار، نیجریه و لبنان و فلسطین است، تصریح کرد: در این همایش خانواده‌های شاهد از کشور لبنان، سوریه، نیجریه و فلسطین نیز حضور دارند.

وی ضمن بیان اینکه در برگزاری این اجلاسیه نهادهای ملی و بین‌المللی بسیاری نظیر آستان قدس رضوی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، جامعه‌المصطفی العالمیه، مجمع جهانی اهل بیت (ع)، معاونت بین‌المللی بسیج و غیره همکاری داشتند، افزود: این اجلاسیه ۱۶ آبان ماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

فرماندار دامغان گفت: این بزرگداشت برای چهارمین سال پیاپی به منظور تجلیل و تکریم حماسه آفرینان و مجاهدان در غربت که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند، برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها