دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
کنفرانس بین‌المللی «حقوق کیفری و فلسفه» برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی «حقوق کیفری و فلسفه» در روزهای ۱۱ و ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ در ونیز- ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کنفرانس بین‌المللی حقوق کیفری و فلسفه با هدف گردآوری دانشمندان، محققان و پژوهشگران علمی برای تبادل تجربیات و نتایج تحقیقات در مورد تمامی جنبه‌های قوانین کیفری و فلسفه، برگزار و به اشتراک گذاشته می‌شود. این کنفرانس درصدد است یک پلت فرم میان رشته‌ای برای محققان، متخصصان و مربیان فراهم نماید تا بتوانند نوآوری‌ها، روندها، دغدغه‌ها و چالش‌های عملیاتی و راه‌حل‌های اتخاذ شده در زمینه حقوق کیفری و فلسفه را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

برخی از موضوعات محوری کنفرانس شامل قانون کیفری، تاریخچه قانون کیفری، اهداف قانون کیفری، فلسفه قانون کیفری، مجازات، بازدارندگی، مجازات جنایی، جرایم مرگبار، جرایم شخصی، جرم مالکیت، جرایم مشارکتی، دفاع، قانون کیفری بین‌المللی، جنایات علیه بشریت، قانون کیفری بین‌المللی، ایالات متحده و دیوان کیفری بین‌المللی، صلاحیت جهانی و قانون کیفری ملی است.

بر این اساس از علاقمندان به موضوع کنفرانس دعوت می‌شود تا آثار و مقالات خود را تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ از طریق آدرس https://waset.org/apply/۲۰۲۱/۰۴/Venice/ICCLP?step=۲ ارسال کنند. اطلاعیه پذیرش مقالات تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/۲۰۲۱/۰۴/Venice/ICCLP مراجعه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها