سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد در طرح قرآنی «بشارت ۱۴۵۲»

بیش از ۳۰ هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح قرآنی «بشارت ۱۴۵۲» ثبت نام کرده‌اند و اکثرشان هم دانش‌آموز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح بشارت به عبارتی حفظ جز ۳۰ قرآن کریم است که با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و همچنین شبکه قرآن و معارف سیما و دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی کشور در حال برگزاری است.

عبدالمحمد نمازی با بیان اینکه در این آزمون بیش از ۲ میلیون نفر در سراسر کشور ثبت نام کردند، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر در این آزمون در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کردند که اکثر آنها دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، گفت: آزمون کتبی پنج شنبه ۹ اسفند سال جاری و آزمون شفاهی از ۱۱ اسفند تا ۲۶ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در آزمون کتبی ثبت‌نام کرده‌اند، باید از تاریخ ۲۹ بهمن تا ۷ اسفند و کسانی هم که در آزمون شفاهی ثبت نام کرده‌اند، از ۵ اسفندماه می‌توانند به سایت قرآنی ghoran.eduo.i مراجعه کرده و پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

نمازی افزود: کسانی که در این آزمون‌ها بتوانند نمره ۷۵ را از ۱۰۰ کسب کنند، انتخاب و در قرعه‌کشی جوایز ۳ میلیارد تومانی سراسر کشور شرکت داده می‌شوند و از بقیه جوایز ارزشمند مادی و معنوی این آزمون بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: نتایج آزمون کتبی دو هفته بعد از برگزاری آزمون، اما نتایج آزمون شفاهی در بهار سال آینده اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها