دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
​انتشارات فاطمی با بیش از 450 عنوان کتاب به نمایشگاه می‌رود

انتشارات فاطمی با بیش از 450 عنوان کتاب به نمایشگاه می‌رود که 87 عنوان از آن‌ها چاپ نخست است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات فاطمی، امسال همانند سال‌های گذشته در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. انتشارات فاطمی از سال ۱۳۶۱ با هدف تولید منابع علمی و آموزشی معتبر و به منظور پرورش استعدادهای نسل جوان و نیز ترویج علم تاسیس شد. این ناشر تاکنون بیش از هزار و 500 عنوان کتاب و نشریۀ علمی منتشر کرده است.
 
بن‌های خرید کتاب انتشارات فاطمی
انتشارات فاطمی، در راستای ترفیع جایگاه «کتاب» به عنوان عنصری مهم در تعلیم و تربیت، امسال 100هزار بن دانش‌آموزی خرید کتاب (با 20% تخفیف) در مدارس تهران و شهرستان توزیع کرد که در بازه برگزاری نمایشگاه کتاب، در نمایشگاه کتاب و فروشگاه انتشارات فاطمی قابل استفاده خواهند بود. همچنین سهمیه ویژه‌ای (35% تخفیف) برای مدارس در نظر گرفته شده تا نسبت به تجهیز و به‌روزرسانی کتابخانه خود اقدام کنند.
 
میزبانی طوطی از فعالان حوزه نشر کودک و نوجوان
در نمایشگاه کتاب امسال، نویسندگان، تصویرگران و مترجمان برجسته حوزه نشر کودک و نوجوان، مهمان غرفه طوطی خواهند بود. فرهاد حسن‌زاده، نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن، نویسنده کتاب «چتری با پروانه‌های سفید» از جمله مهمان‌های طوطی است. کیوان عبیدی آشتیانی، نیلوفر پارسیوند، رضا دالوند، آناهیتا تیموریان، احمد اکبرپور، مریم فیاضی، محبوبه یزدانی و بسیاری از افراد سرشناس این حوزه، دیگر مهمان‌های انتشارات فاطمی خواهند بود.
 
کتاب‌های تازه در بزرگ‌ترین مهمانی کتاب
کتاب طوطی و انتشارات فاطمی امسال با 87 عنوان جدید نسبت به نمایشگاه سال گذشته در رویداد امسال حضور خواهد یافت. با این حساب بیش از 450 عنوان کتاب از این ناشر در دسترس عموم خواهد بود. «خوراک زرافه با سالاد لاک‌پشت»، «کیو کیو کشتمت!»، «تکخال» و کتاب تصویری بدون متن «جنگل برای همه» از جمله تازه‌های کتاب طوطی است که به صورت اختصاصی در سی‌ویکمین رویداد بین‌المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها