سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
«میهمانی کتاب» مناطق حاشیه‌نشین تهران

روستاهای جنوب شرقی تهران، با برپایی نمایشگاه «مهمانی کتاب» به کتابخوانی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و به نقل از روابط عمومی انجمن دوستداران کودک پویش، نمایشگاه «مهمانی کتاب»  با همکاری این انجمن و شورا و دهیاری روستا و خانه حمایتی آموزشی محمود آباد، برپا می شود.

در این نمایشگاه برای کودکان و دانش آموزان محمود آباد خالصه؛ از توابع پاکدشت و روستاهای اطراف، برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون شاهنامه‌خوانی، صحنه‌پردازی کتاب، کتابخوانی، اجرای طرح با من بخوان، اوریگامی و سفالگری و چهره پردازی تدارک دیده شده است.

نمایشگاه «مهمانی کتاب» روز چهارشنبه اول آذرمان از ساعت 9 الی 15 در مجموعه ورزشی زنده یاد اصغر طاهری واقع در محمودآباد خالصه، خیابان شهید بادفر برپا خواهد شد.

انجمن پویش که از سال ۱۳۸۷ کار خود را آغاز کرده است، طی این سال‌ها فعالیت‌های خود را در زمینه لغو کار اجباری کودکان و همچنین توانمندسازیِ خانواده محور کودکان‌کار و بازمانده از تحصیلِ ساکن مناطق حاشیه‌ای جنوب شرق تهران رشد و گسترش داده است.

آموزش سواد پایه و پرورش کودکان کار و بازمانده از تحصیل، توانمندسازی خانواده، ترویج کتابخوانی و مددکاری و سلامت کودک و خانواده از جمله محورهایی است که انجمن پویش در آن‌ها فعالیت دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها