چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۵
بخش زنجان شناسي در كتابخانه سهروردي راه اندازي شد

اداره كل امور كتابخانه‌هاي استان زنجان براي آشنايي بيش‌تر اعضا و مراجعان كتابخانه هاي عمومي با تاريخ و فرهنگ اين استان، بخش زنجان شناسي را در كتابخانه سهروردي راه‌اندازي كرد.\

مديركل امور كتابخانه‌هاي عمومي استان زنجان، در اين باره به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: بخش زنجان‌شناسی با هدف معرفی و شناسایی تاریخ، فرهنگ و هنر زنجان از ابتداي هفته جاري در كتابخانه سهروردي اين شهر فعال شده است. 

محمدربيع احمدخاني افزود: در این بخش، کتاب‌ها، نشریات، منابع دیداری و شنیداری، نقشه‌ها، راهنما‌ها، آثار نویسندگان و ناشران زنجانی و سایر منابع مربوط به اين استان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. از دیگر خدمات و فعالیت‌های این بخش، ارايه مقاله‌هاي تحقیقی در زمینه‌های مرتبط با استان زنجان از طریق جست‌وجو در اینترنت و نرم‌افزار برای محققان، دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر علاقه‌مندان است.

وي خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان با ارايه كارت شناسايي معتبر مي‌توانند از خدمات ويژه اين بخش شامل هدایت و کمک به بازیابی منابع و مطالب مرتبط با استان و رفع نیازهای اطلاعاتی خود استفاده كنند.

وي همچنين گفت: همچنين به منظور برقراری ارتباط فراگیر و تبادل افکار میان افراد مختلف، وبلاگ زنجان‌شناسی نیز با هدف آگاهی‌رسانی سریع درباره  منابع این بخش به نشانی zanjanshenase.blogfa.com راه‌اندازی شده است. از خدمات این وبلاگ  می‌توان به معرفی جاذبه‌های گردشگری، نویسندگان مشهور زنجانی و نیز کتاب‌ها، مطبوعات، مقاله‌ها و وب‌سایت‌های مرتبط با زنجان اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط