شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
تاریخ مطبوعات خراسان از پیدایش تا پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «تاریخ تحلیل روزنامه، مجله و سالنامه‌های خراسان از پیدایش تا پیروزی انقلاب اسلامی»، پنجشنبه 11 آبان با حضور سید فرید قاسمی در غرفه مجموعه آستان قدس رضوی در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این آیین رونمایی همزمان با هفتمین روز از بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با حضور سید فرید قاسمی، ابوالفضل حسن‌آبادی، طاهره مهاجرزاده و ابراهیم حافظی در غرفه مجموعه آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.
 
در این نمایشگاه، روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با مشارکت دانشکده علوم اسلامی رضوی، دانشگاه امام رضا (ع)، موسسه فرهنگی قدس، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، آخرین تولیدات خود اعم از روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه و دیگر نشریات را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
 
مجموعه آستان قدس رضوی در این نمایشگاه در راهروی اصلی شبستان مصلای امام خمینی(ره)، غرفه شماه 156 و در فضایی به مساحت 48 متر مربع به معرفی محصولات خود می‌پردازد.
 
بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 5 تا 12 آبان‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان و اهالی فرهنگ است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها