پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
صدای «دختری در قطار» را آخر هفته بشنوید

مسعود خیرخواه، سردبير اپلیکیشن و سایت «نوار»، شنیدن کتاب‌های صوتی «دختری در قطار»، «مزرعه حیوانات» و «68 راه اثبات شده برای افزایش قدرت مغز» را پیشنهاد کرد.

مسعود خیرخواه، «سردبير» اپلیکیشن و سایت «نوار»، مجموعه تولیدکننده کتاب‌های صوتی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌ (ایبنا) درباره پیشنهاد مطالعه آخر هفته اظهار کرد: به مخاطبان و علاقه‌مندان مطالعه پیشنهاد می‌کنم در تعطیلات آخر هفته شنیدن کتاب‌های صوتی «دختری در قطار» رمان پرفروش سال 2015، «مزرعه حیوانات» و «68 راه اثبات شده برای افزایش قدرت مغز» را تجربه کنند.
 
وی درباره رمان «دختری در قطار» افزود: «دختری در قطار» به‌عنوان پرفروش‌ترین رمان سال 2015 شناخته شد که براساس این کتاب، فیلم سینمایی نیز تولید شده است. برای من شیوه روایت پائولا هاوکینز و شناسایی دلایل استقبال این اثر در شنیدن آن موثر بود.
 
خیر‌خواه با اشاره به موضوع رمان ادامه داد: «دختری در قطار» روایت زندگی سه زن با شرایط اجتماعی و فرهنگی متفاوت از منظر‌های مختلف است که در سبک دلهره‌آور طبقه‌بندی می‌شود. ریچل، آنا و مگان شخصیت‌های اصلی این رمان هستند که مخاطب ماجرا‌ها را از زوایه دید آن‌ها دنبال می‌کند. ریچل، زن شکست‌خورده دائم‌الخمری است که حضور دو زن دیگر، آنا و مگان، در زندگی وی در نهایت منجر به بروز فاجعه می‌شود.
 
«سردبير» مجموعه تولید‌کننده کتاب‌های صوتی «نوار» گفت: کتاب صوتی «دختری در قطار» با ترجمه محبوبه موسوی، بهمن‌ماه سال 95 تولید شده که با استقبال قابل توجه علاقه‌مندان نیز مواجه شده است. فایل صوتی این کتاب در 46 فصل تنظیم شده و در مجموع 12 ساعت و 20 دقیقه است. حضور ستاره اسکندری، بازیگر سینما،‌ تلویزیون و تئاتر در تولید این اثر به جذابیت‌های آن افزوده است.
 
خیر‌خواه همچنین اظهار کرد: به علاقه‌مندان کتاب و مخاطبان خبرگزاری کتاب، شنیدن کتاب «مزرعه حیوانات» را نیز پیشنهاد می‌کنم. من طی 20 سال گذشته سه بار این کتاب جورج اورول را با ترجمه‌های مختلف مطالعه کرده‌ام اما با توجه به شرایط فعلی جامعه ایرانی، طی ماه جاری یکبار دیگر نسخه صوتی کتاب «مزرعه حیوانات» با ترجمه امیر امیر‌شاهی و با روایت مجید آقا کریمی را شنیدم و به‌ علاقه‌مندان کتاب پیشنهاد می‌کنم حتما آن را بشنوند.

وی ادامه داد: «مزرعه حیوانات» با رویکرد ضد آرمان‌گرایی و ضد آرمانشهری به معنای عام در جریان جنگ جهانی دوم نوشته و در سال 1945 منتشر شد اما اواخر سال 1950 به شهرت جهانی رسید. کتاب صوتی این اثر نخستین‌بار پاییز سال جاری در مجموعه نوار بار‌گذاری شد و یکی از پرفروش‌ترین آثار «نوار» است.
 
این کارشناس و فعال حوزه نشر الکترونیک اظهار کرد: کتاب صوتی «68 راه اثبات شده برای افزایش قدرت مغز» که شامل ترجمه مجموعه مقالات مرتبط با موضوع کارکرد مغز و هوش است را نیز به دوستداران کتاب‌های صوتی پیشنهاد می‌کنم. مخاطبان طی یک ساعت می‌توانند با این 68 شیوه تقویت قدرت مغز با توجه به شرایط پرشتاب جوامع امروز آشنا شوند و بهره‌وری زندگی خود را افزایش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها