دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
مجموعه «شعر و شکر» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی مجموعه «شعر و شکر» چهارشنبه (3 آذر 1395) در انمجن فرهنگی ناشران کتاب کودک برگزار می‌شود.

به گزاش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست نقد و بررسی مجموعه «شعر و شکر» چهارشنبه (3 آذر 1395) با حضور جمعی از شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان در انمجن فرهنگی ناشران کتاب کودک برگزار می‌شود.
 
این مجموعه که در سال 1393 نخستین‌بار از سوی انتشارات پیدایش منتشر شده، شامل 10 جلد کتاب است که هر کدام از 12 شعر همراه با تصاویر شاد و رنگی برای کودکان نوآموز و خردسالان تهیه شده است. شعرهای این مجموعه زیر نظر شكوه قاسم‌نیا، شاعر نام‌آشنای كودكان و با همكاری شاعران پیشکسوتی مانند مصطفی رحماندوست، ناصر كشاورز، افسانه شعبان‌نژاد، جعفر ابراهیمی، اسدالله شعبانی، مهری ماهوتی، شراره وظیفه شناس، بابک نیک‌طلب و مریم هاشم‌پور است. شاعران این مجموعه علاوه بر بهره‌گیری از ریتم‌های شاد، از تخیلی فانتزی‌گونه نیز استفاده كرده‌اند.
 
عناوین این مجموعه عبارتند از «بوس خیس»، «تولد قارقارک»، «هزار تا نی‌نی»، «بی‌اجازه!»،‌ «پولک به پولک»، «کفش‌های جیک‌جیکی»، «پر، پر منم پر»، «خنده‌ ما قشنگه»، «مثل یه بلبل کوچولو» و‌ «هم این قشنگ، هم اون قشنگ».                
 
حسن موسوی، بهار اخوان، نگین احتسابیان، سارا خرامان، سحر حقگو، نرگس محمدی و مهشید راقمی، نیز تصویرگری این مجموعه را برعهده داشته‌اند.
 
این مجموعه از جمله آثار راه‌یافته به شانزدهمین فهرست کتاب‌های لاک‌پشت پرنده در زمستان 94 بوده است.
 
نشست نقد و بررسی مجموعه «شعر و شکر» ساعت 15 تا 17چهارشنبه (3 آذر 1395) در انمجن فرهنگی ناشران کتاب کودک واقع در بلوار کریم‌خان‌زند، ابتدای خیابان حافظ، کوچه هورچهر، شماره 13 واحدهای 1 و 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها