یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
اسدزاده با «نظریه‌ها و روش‌های آموزش» می‌آید/ ارائه ویراست جدید «روان‌شناسی تربیتی»

حسن اسدزاده، عضو هیات علمی گروه روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی از انتشار کتاب «نظریه‌ها و روش‌های آموزش» خبر داد و گفت: ویراست جدید کتاب «روان‌شناسی تربیتی: تحقیق، تدریس، یادگیری» نیز به زودی ارائه می‌شود.

حسن اسدزاده، عضو هیات علمی گروه روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از انتشار کتاب «نظریه‌ها و روش‌های آموزش» خبر داد و اظهار کرد: این کتاب با هدف تأمین یک منبع درسی جامع و جدید برای درس «نظریه‌ها و روش‌های آموزش» در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی تربیتی تألیف شده است.

وی ادامه داد: تلاش من این بوده که در این کتاب مباحث و موضوعات علمی مرتبط، منسجم و معتبر درباره نظریه‌ها و روش‌های آموزش ارائه شود.  

اسدزاده با بیان اینکه کتاب حاضر اکنون در حال طی کردن مراحل داوری برای چاپ است، گفت: این کتاب پس از تایید در مرحله داوری از سوی انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی در دسترس دانشجویان قرار خواهد گرفت.

این استاد دانشگاه همچنین از ویراست جدید کتاب «روان‌شناسی تربیتی: تحقیق، تدریس، یادگیری» تألیف ریچارد پارسونز و همکاران خبر داد و افزود: تلاش من این بوده که در ویراست جدید ترجمه، نسخه اصلی کتاب را دوباره بازبینی کرده و در این ویراست با زبانی علمی‌تر و روان‌تر این اثر را ارائه کنم.

وی به انتشار کتاب دیگری نیز اشاره کرد و گفت: کتاب «روان‌شناسی تربیتی: تحقیق، تدریس، یادگیری» نیز از سوی نشر عابد روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها