یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
رونمایی از کتاب «گریز از ایمان، گریز از عمل» در نمایشگاه کتاب تهران

حسین کوچکیان‌فرد، دبیر ستاد سی و هفتمین ساگرد بزرگداشت آیت‌الله مطهری از رونمایی کتاب «گریز از ایمان، گریز از عمل» شهید مطهری در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) حسین کوچکیان‌فرد، دبیر ستاد سی و هفتمین ساگرد بزرگداشت آیت‌الله مطهری، در حاشیه نشست خبری این آیین، ضمن اعلام خبر رونمایی از کتاب «گریز از ایمان، گریز از عمل» شهید مطهری در سرای اهل قلم بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط موضوع بزرگداشت استاد مطهری در نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاهی از کتاب‌های خارجی درباره آثار شهید مطهری برپا خواهد شد. بنیاد شهید مطهری نیز همچون سال‌های گذشته غرفه‌ای مجزا در نمایشگاه خواهد داشت.
 
وی درباره برنامه‌های خارج از کشور این نهاد نیز افزود: با توجه به حجم قابل توجه آثار شهید به 36 زبان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابلاغیه‌ای برای رایزنی‌ها به منظور فعالیت در این عرصه ارسال کرده که اولویت نیز با رایزنی‌های کشورهای اسلامی است.
 
کوچکیان‌فرد در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به تجهیز کتابخانه‌ها و به‌ویژه کتابخانه مساجد به آثار شهید مطهری، درباره فعالیت‌های حوزه‌های نظامی کشور گفت: سپاه پاسداران کارگاه‌های مهارت آموزشی زندگی در 15 محور و 8 برنامه کلان و ترویج کتابخوانی و وزارت دفاع نیز اعزام نیروها به نمایشگاه و تجهیز کتابخانه‌ها و مساجد و دعوت از یاران شهید مطهری را در برنامه‌ خود خواهند داشت.

دبیر ستاد سی و هفتمین ساگرد بزرگداشت آیت‌الله مطهری در ادامه درباره فرآوردهای فرهنگی بنیاد شهید مطهری عنوان کرد: این فرآورده‌ها در قالب سیر نمایشگاهی از آثار شهید درباره تعلیم و تربیت و تشیع به دستگاه‌ها و نهادها ارائه و کانال استاد مطهری نیز به نشانی motahari_ir@ در دسترس عموم علاقه‌مندان است. این کانال اکنون حدود ۲۰ هزار عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها