شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
بازچاپ «فرهنگ صلح و معماری ایرانی» از «میر ماه» می‌رسد

دکتر علی یزدی‌نژاد،‌ مدیرمسئول انتشارات «میر‌ماه» ناشر تخصصی علوم و تاریخ پزشکی از انتشار کتاب «فرهنگ صلح و معماری ایران» تا پیش از پایان سال خبر داد.

دکتر علی یزدی‌نژاد،‌ مدیرمسئول انتشارات «میر‌ماه» ناشر تخصصی علوم و تاریخ پزشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره تازه‌های این نشر اظهار کرد: «میر‌ماه» تا پایان سال 94 تجدید چاپ کتاب «فرهنگ صلح و معماری ایرانی» را به بازار کتاب عرضه خواهد کرد.

وی ادامه داد: این کتاب مجموعه گفت‌و‌گو‌هایی با مهندس محمد‌‌رضا حائری مازندرانی، معمار و شهر‌ساز است. تهیه و تنظیم این مصاحبه‌ها به همت پریچهر نسرین‌پی، صورت گرفته که البته در تجدید چاپ شاهد اضافاتی نیز خواهیم بود.
 
مدیرمسئول انتشارات «میر‌ماه» گفت: از دیگر تازه‌های انتشارات «میر‌ماه»، «تاریخ علم درایران» نوشته پروفسور مهدی فرشاد در یک‌هزار و 112 صفحه است که تا پایان هفته جاری، به بازار کتاب عرضه خواهد شد. نگاه سیستمی مولف در تنظیم محتوا از ویژگی‌های این کتاب است. پیش‌ از این قرار بود این کتاب در پاییز منتشر شود.

یزدی‌نژاد افزود: هر یک از فصل‌های این کتاب به یکی از رشته‌های پزشکی،‌ زمین‌شناسی و مهندسی اختصاص دارد. کتاب «تاریخ مهندسی در ایران» نیز از دیگر آثاری است که انتشارات «میر‌ماه» به قلم مهدی فرشاد به جامعه علمی کشور عرضه کرده است. وی پیش‌ از این در دانشگاه فنی شیراز به تدریس اشتغال داشت و در حال حاضر در دانشگاه‌های اروپا به فعالیت‌های علمی خود ادامه می‌دهد.
   
وی با اشاره به دیگر مشخصات کتاب «تاریخ علم در ایران» افزود: کتاب «تاریخ علم در ایران» در 20 فصل تدوین شده است. این کتاب نخستین‌بار در سال 1365 از سوی انتشارات امیر‌کبیر به بازار نشر عرضه شده  بود.  
 
 
 
   ‌  
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها