دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
«برکه در فکر ما» و «گل‌های شیپوری» دو اثر آماده انتشار مرادی رویین‌تنی

سیروس مرادی رویین‌تنی گفت: مجموعه شعر «برکه در فکر ما» را که شامل رباعی‌ها، دوبیتی‌ها و چهارپاره‌هایم است، آماده انتشار دارم. مجموعه کارهای سپید، نیمایی و آزادم نیز با عنوان «گل‌های شیپوری» آماده انتشار است.

سیروس مرادی رویین‌تنی، شاعر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: طی یک دهه اخیر عمده فعالیت من در عرصه شعر به غزل محدود می‌شد. البته در کنار غزل، دوبیتی، رباعی و چهارپاره نیز سروده‌ام اما تابه‌حال فکر چاپ آن‌ها را نداشته‌ام. این رباعی‌ها، چهارپاره‌ها و دوبیتی‌ها در مجموعه‌ای با عنوان «برکه در فکر ما» آماده انتشار است.
 
وی افزود: شعرهای سپید، نیمایی و آزادم را نیز در دفتری با عنوان «گل‌های شیپوری» آماده انتشار دارم. چون شاعری کم‌کار هستم کمتر به فکر انتشار مجموعه شعر می‌افتم و به همین دلیل گردآوری این شعرها هم زمان زیادی را از من گرفت. شاعرانی را می‌بینم که روزی 15 غزل در تلگرام برای دوستانشان ارسال می‌کنند اما من اعتقادی به چنین فعالیت‌هایی ندارم، چه رسد که بخواهم چنین شعرهای میان‌مایه‌ای را منتشر کنم.
 
شاعر مجموعه شعر «با قطار دقیقه‌ها برگرد» توضیح داد: این دو مجموعه آماده انتشار است اما گمان می‌کنم کار انتشار این دو دفتر به سال آینده موکول شود. البته طی همین مدت پنج مجموعه به کوشش من منتشرشده است. جلد 20، 21 و 22 مجموعه «گل‌واژه» که شعر شاعران دانش‌آموز سراسر کشور را دربرمی‌گیرد از سوی معاونت پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش انتشار یافته است.
 
مرادی رویین‌تنی اضافه کرد: دو مجموعه شعر نیز که شعر شاعران فرهنگی سراسر کشور است از سوی معاونت پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش منتشر کرده‌ام.
 
سیروس مرادی‌رویین‌تنی متولد 1358 کرمانشاه، کارشناس ارشد علوم ارتباطات است. از وی در سال 82 مجموعه شعر «آسمان خیره به من» از سوی نشر نسل مروارید منتشر شده‌است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها