چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
شبکه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهار برابر شد

کتابخانه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران هفته آینده در یک مراسم رسمی به مجموعه کتابخانه‌های تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می‌پیوندند و به این ترتیب، تعداد کتابخانه‌های سازمان از 81 به 340 باب افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با حمایت و موافقت شهردار تهران مبني بر يكسان‌سازي و مديريت يكپارچه كتابخانه‌هاي شهر تهران، مراسم افتتاحیه الحاق کتابخانه‌های معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری به سازمان فرهنگی هنری با حضور مدیران فرهنگی و شهری، مسئولان سازمان و کتابداران کتابخانه‌ها یکشنبه هشتم شهریور برگزار می‌شود.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال حاضر 81 کتابخانه را در سطح مناطق 22گانه شهر تهران اداره می‌کند و شهروندان از طریق درگاه اینترنتی کتابخانه‌ها به نشانی www.tlib.ir می‌توانند به منابع تمام کتابخانه‌ها دسترسی داشته باشند و با یک بار عضویت ویژه از خدمات، امکانات و منابع همه کتابخانه‌ها استفاده کنند.

با الحاق کتابخانه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی، تعداد کتابخانه‌های عمومی تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به بیش از 340 باب خواهد رسید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها