شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
نقد کتاب «برنامه‌ریزی در سیستم‌های بزرگ مقیاس»در سرای اهل قلم

جلسه نقد کتاب «برنامه‌ریزی در سیستم‌های بزرگ مقیاس» (با نمونه های کاربردی در اقتصاد و نظام بانکداری اسلامی در ایران) در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، «برنامه‌ریزی در سیستم‌های بزرگ مقیاس»، (با نمونه های کاربردی در اقتصاد و نظام بانکداری اسلامی در ایران) یکشنبه 11 مرداد با حضور دکتر مهدی رضوی؛ مولف کتاب در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود.

در جلسه نقد این کتاب، دکتر الدار صداقت پرست، دکتر سید فرید موسوی و دکتر حمید قاضی زاده حضور دارند. کتاب «برنامه‌ریزی در سیستم‌های بزرگ مقیاس» که با فصل «تاریخچه برنامه ریزی» آغاز می‌شود، دربرگیرنده فصل‌هایی مانند «کاربرد برنامه‌ریزی سیستمی در یک بانک توسعه‌ای»، «کاربرد مهندسی سیستم‌ها در برنامه ریزی»، «کاربرد ریاضیات در برنامه ریزی» و «کاربرد برنامه‌ریزی سیستمی در اجرای بانکداری اسلامی در ایران» است.

نقد کتاب «برنامه‌ریزی در سیستم‌های بزرگ مقیاس» یکشنبه 11 مرداد از ساعت 16 تا 18 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها