پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
«در جستجوی لیلة القدر» با تقریظ آیت‌الله جوادی آملی منتشر شد

کتاب «در جستجوی لیله القدر» نوشته آیت‌الله عبدالکریم عابدینی که از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است، اطلاعاتی جامع و مختصر در شناخت شب قدر در اختیار خوانندگان خود می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از دفتر نشر معارف، کتاب «در جستجوی لیلة القدر» نوشته آیت‌الله عبدالکریم عابدینی (نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین) که با تقریظ آیت‌الله جوادی آملی آغاز می‌شود، منتشر شد.

این کتاب از 9 فصل تشکیل شده که عبارت‌اند از پیش‌نیازهای حضور در لیلة القدر، نام و نشان لیلة القدر، اهمیت لیلة القدر، شب قدر در جاری زمانه، لیلة القدر و امامت و ولایت، لیلة القدر و قرآن، آداب لیلة القدر و آثار و نتایج لیلة القدر.

نویسنده در فصل اول، پيش‌نيازهاي حضور در ليلة القدر را چنین برمی‌شمارد و سپس برای هر کدام به تفصیل توضیح می‌دهد:

گام اول: تحصيل پاكيزگي و طهارت، گام دوم: انتظار، گام سوم: انس و الفت با قر آن كريم، گام چهارم: شناخت نيازها و اولويت‌ها، گام پنجم: استفاده از فرصت‌هاي معنوي ماه‌هاي رجب و شعبان، گام ششم: استفاده از دو دهه‌ی نخست ماه مبارك رمضان، گام هفتم: استفاده از شب‌هاي نوزدهم و بيست‌‌و‌يكم، گام هشتم: شناخت آفت‌ها و موانع، و گام نهم: استمداد از سوره‌ی مباركه‌ی قدر و معارف پيراموني آن.  
 
چاپ اول کتاب «در جستجوی لیلة القدر» در 128 صفحه، به قطع رقعی، دورنگ با بهای پنج هزار تومان از سوی نشر معارف، منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها