شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود

مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس، امروز شنبه ششم تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به مشهد مقدس در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه قران و عترت مشهد حضور خواهد داشت.

همزمان با این مراسم، محفل بزرگ انس با قرآن کریم نیز با حضور انبوه مردم در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود. برگزاری این مراسم به صورت مردمی همراه با تلاوت قاریان مصری و عراقی و حضور فعالان و علاقه‌مندان قرآن و عترت از ویژگی‌های دهمین دوره نمایشگاه است.

محفل انس با قرآن کریم به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و با مشارکت ستاد برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد. همزمان با مراسم افتتاحیه از دو قهرمان قرآنی استان که در مسابقات بین المللی قرآن کریم مالزی و تهران افتخار آفریدند و از چهره ها و فعالان قرآنی در عرصه های مختلف فعالیتی تجلی خواهد شد.

همچنین جلسه شورای سیاستگذاری پایتخت فرهنگی جهان اسلام مشهد 2017 در دفتر استاندار خراسان رضوی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها