شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
3359 نفر مشمول شرایط دریافت بُن کارت الکترونیکی کتاب شدند

تا آخرین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیش از سه هزار و 359 نفر از اهالی قلم، مشمول شرایط دریافت بُن کارت الکترونیکی شد‌ند.

براساس آخرین گزارش از وب‌سایت اهل قلم‌ تا پایان روز یازدهم‌ از برپایی بیست‌ و هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران‌، پنج هزار و 500 نفر در وب‌سایت ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از دو هزار و 220 نفر آن‌ها‌ از آغاز زمان شروع نمایشگاه‌ تا روز یازدهم ثبت‌‌نام کرده‌‌اند. همچنین حدود سه هزار نفر آن‌ها پیش از برپایی نمایشگاه کتاب تهران‌ در این وب‌سایت‌ ثبت‌نام کرده‌ بودند.

سمیه قاصدی، مدیر سالن تکریم اهل قلم با اشاره به این‌که «سرای تکریم اهل قلم» مکانی برای ثبت‌نام دریافت کارت اهل قلم و دریافت بن الکترونیکی خرید کتاب اهل قلم است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: «سرای تکریم اهل قلم» یکی از بخش‌های کمیته علمی ـ فرهنگی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که با هدف انجام امور مربوط به دریافت بن الکترونیکی کتاب اهل قلم ایجاد شده بود.
 
وی با بیان این‌که تاکنون بیش از یک‌هزار و 491 نفر به سالن تکریم‌ اهل‌قلم‌ مستقر در نمایشگاه کتاب تهران‌ برای دریافت بن‌کارت الکترونیکی مراجعه کرده‌اند، گفت: از میان پنج هزار و 500 نفر ثبت‌نام‌کننده ‌در وب‌سایت‌ اهل‌قلم‌، بیش از سه‌هزار و 259 نفر مشمول شرایط دریافت‌ بن‌کارت الکترونیکی خرید کتاب شدند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها