چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
کتاب «مدیریت راهبردی» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

همزمان با هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌تهران امروز چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ از کتاب «مدیریت راهبردی» که به قلم دکتر ابراهیم حسن‌بیگی‌ رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) همزمان با هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌تهران،چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ از کتاب «مدیریت راهبردی» به قلم دکتر ابراهیم حسن‌بیگی‌ که به همت سازمان‌ مطالعه و تدوین(سمت) با مشارکت دانشگاه عالی دفاع ملی منتشر شده رونمایی می‌شود. در این نشست جمعی از مقامات و شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی، لشگری و کشوری‌ همچنین استادان و دانش‌پژوهان‌ حضور خواهند داشت و درباره این کتاب دیدگاه‌های خود را ارائه می‌دهند.

کتاب «مدیریت راهبردی» در واقع پاسخی است، به فراخوان حکیمانه‌ مقام معظم رهبری در ضرورت تحول علوم انسانی‌ که با رویکرد‌ بومی‌سازی علوم راهبردی و برای توسعه‌ و ترویج ادبیات راهبردی در 560 صفحه به چاپ رسیده است‌ و حاصل سال‌ها تلاش‌ علمی و عملی نویسنده است.

همزمان با رونمایی این اثر، نشستی علمی با حضور حجت‌الاسلام‌ ابوترابی، نایب‌رئیس‌ مجلس شورای اسلامی‌، حجت‌الاسلام‌ دکتر احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ و رئیس سازمان سمت‌ و ابراهیم حسن‌بیگی، مولف کتاب و رئیس دانشگاه‌ عالی دفاع ملی برگزار می‌شود.

این نشست از ساعت 12 و 30 دقیقه چهارشنبه 23 اردیبهشت در بخش علمی و فرهنگی بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سالن کتاب و هنر برگزار می‌شود. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها