چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
شناختنامه و گزیده اشعار طاهره صفارزاده؛ تازه‌ترین آثار اسماعیلی در نمایشگاه کتاب

سه کتاب جدید رضا اسماعیلی منتشر شد و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: چند هفته پیش سه جلد کتاب از من منتشر شد که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود. همچنین نگارش دو کتاب را به پایان برده‌ام که تا چند روز دیگر به ناشر خواهم سپرد.
 
وی افزود: چند هفته پیش مجموعه رباعی «سلام بر عاشورا» از سوی مؤسسه انتشارات اطلاعات راهی بازار کتاب شد. همچنین انتشارات سوره مهر «شناختامه طاهره صفارزاده» را به چاپ رساند و «گزیده اشعار طاهره صفارزاده» نیز از سوی انتشارات پارس کتاب که ناشر تخصصی آثار زنده‌یاد صفارزاده است راهی بازار کتاب شد.
 
این شاعر ادامه داد: از من این سه جلد کتاب جدید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود و نگارش دو کتاب را نیز به پایان برده‌ام که تا چندی دیگر به ناشر خواهم سپرد.
 
اسماعیلی اضافه کرد: مجموعه‌ای از سروده‌های سپیدم با عنوان «کودکی بادبادک‌ها» آماده انتشار است اما هنوز با ناشری برای چاپش صحبت نکرده‌ام. این مجموعه شامل 100 قطعه شعر سپید است. اغلب مضامین این شعرها اجتماعی است. علاوه بر اینها مجموعه‌ای از مقاله‌های مطبوعاتی‌ام را آماده انتشار دارم که احتمالاً با عنوان «یادداشت‌های پراکنده» به چاپ خواهد رسید. این مقاله‌های مطبوعاتی درباره موضوع‌های فرهنگی و ادبی است.
 
رضا اسماعیلی، شاعر و متولد سال 1339 تهران و کارشناس رشته علوم اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است.
 
«حنجره سرخ عشق»، «نی نامه»، «گزیده ادبیات معاصر»(شماره 6)، «بر آستان جانان»، «آسمانی‌ها»، «عاشقانه‌های شرقی»، «از جنس باران»، «عاشقانه‌های سرخ»، «بوی گل در می‌زند»، «این مریم همیشه»، «ملکوت کلمات»، «آب، بابا... آزادی»، «لهجه شرقی عشق»، مجموعه شعر عاشورایی «ناگهان دریا» و مجموعه شعر رضوی «کبوترانه بخوان آسمان هشتم را» نام برخی مجموعه شعرهای وی به شمار می‌آیند.     
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها