دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
کتاب «دختران خرمشهر» پروفروش‌ترین اثر انتشارات مجنون

مدیر مسئول انتشارات مجنون از کتاب «دختران خرمشهر» به عنوان پرفروش‌ترین اثر این انتشارات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، امیر انبارداران از حضور انتشارات مجنون در این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: انتشارات مجنون ناشر تخصصی دفاع مقدس است که در قم فعالیت دارد.

وی ابراز داشت: در سال 85 ناشر برگزیده کشوری شدیم که این تنها برای ما در حوزه کتب دفاع مقدس رخ داده است.
 
مدیر مسئول انتشارات مجنون اضافه کرد: در حال حاضر فروشگاه مرکزی در قم برای ارائه کتب خود نداریم اما مغازه‌هایی در سطح شهر هستند که کتب ما را عرضه می‌کنند ولی چون سطح فعالیت ما کشوری است دفتر خود را در تهران دایر کرده‌ایم.
 
انبارداران با اشاره به فروش کتب انتشارات اهل قلم در این غرفه گفت: کتاب «آخوند باید روحانی باشد» ویژگی‌های یک روحانی خوب و کتاب «بروید باهم بسازید» شیوه زندگی زوج‌های جوان را از دید مقام معظم رهبری عنوان می‌کند که این آثار جزو کتب مورد استقبال مردم است.
 
مدیر مسئول انتشارات مجنون در خصوص کتاب «دختران خرمشهر» که پرفروش‌ترین محصول این انتشارات است تصریح کرد: این کتاب احساس و عاطفه دختران را در زمان جنگ تحمیلی با شرایط فعلی مطابقت می‌دهد و به دختران دانش‌آموز دبیرستانی می‌گوید از دید این کتاب به زندگی نگاه کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون 4 چاپ در 13 هزار و 700 جلد از این کتاب به فروش رسيه است افزود: چاپ پنجم کتاب دختران خرمشهر در 5 هزار جلد انجام شده است که باتوجه به نزدیکی اردوهای راهیان نور مطمئنا استقبال خوبي از اين اثر خواهد شد.
 
انبارداران در ارتباط با حضور مردم در دهمین نمایشگاه کتاب قم گفت: برپایی نمایشگاه کار بسیار خوبی است چون در آن ما ناشران مخاطب خود را شناسایی كرده و بعد از نمایشگاه کتاب‌های خود را به آن عرضه می‌کنیم و مردم نيز مي‌توانند با تازه‌هاي نشر ناشران در فضايي فرهنگي آشنا شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها