جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
نخستین جلسه هیات داوران جایزه دکتر داوری اردکانی برگزار می‌شود

علی‌اصغر محمد‌خانی، معاون آموزشی و پژوهشی شهر کتاب از برگزاری نخستین جلسه هیات داوران جایزه دکتر داوری اردکانی درهفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علی‌اصغر محمدخانی، معاون آموزشی و پژوهشی شهر کتاب و یکی از اعضا  هیات داوران جایزه دکتر داوری اردکانی گفت:  نخستین جلسه بررسی طرح جایزه دکتر داوری و نحوه انتخاب برگزیدگان، با حضور  هیات داوران این جایزه هفته بعد برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: اخبار تکمیلی نخستین نشست هیات داوران جایزه دکتر داوری هفته آینده در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

اعضای هیات داوران این جایزه‌ عبارت‌اند از: پرویز ضیاء شهابی، شهرام پازوکی، حمیدرضا طالب‌زاده، محمدجواد صافیان، علی‌اصغر مصلح که همگی از استادان رشته فلسفه هستند.

نخستین جایزه دکتر داوری اردکانی طرحی است که از سوی موسسه خصوصی(شهر کتاب) مطرح و به تصویب رسیده است. شهر کتاب اکنون  در حال برگزاری جایزه فتح الله مجتبایی است که در آن  به برترین‌های رساله‌ دکتری در رشته‌ی ادیان و عرفان و زبان ادبیات فارسی جایزه اهدا می‌کند.

دانشجویان دوره‌ دکتری در رشته‌ فلسفه با گرایش‌های مختلف که از آغاز سال تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۳ از پایان‌نامه‌ خود دفاع کرده باشند می‌توانند پایان‌نامه‌های خود را حداکثر تا پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۴ به دبیرخانه‌ این جایزه در مرکز فرهنگی شهر کتاب، واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش‌ کوچه‌ سوم، شماره ۸، کدپستی ۱۵۱۳۶۴۸۳۱۳ ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها