یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
آمار فروش در چهارمین نمایشگاه کتاب دین فراتر از انتظار بود

مشاور علمی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دلیل استقبال بالای مخاطبان مجبور شدیم میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای تراکنش بانکی نمایشگاه کتاب حوزه دین را در قم افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین، همایون امیر زاده در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه دین در قم اظهار کرد: نمایشگاه کتاب حوزه دین، یک نمایشگاه تخصصی است و مزیت آن نسبت به سایر نمایشگاه‌ها این است که بخش خصوصی به این مسئله ورود موفقی داشته است.

مشاور علمی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متولی اصلی این نمایشگاه بخش خصوصی بوده است و با کمترین کمک از نهادهای دولتی این نمایشگاه را برگزار کرده است.

وی با اشاره به فعالیت جدی بخش خصوصی در حوزه چاپ و نشر در استان قم گفت: فعالیت جدی بخش خصوصی در حوزه کتاب در استان قم به عنوان یک الگو برای سراسر کشور مطرح است.

امیرزاده گفت: در هیچ نقطه‌ای از کشور چنین پردیس فرهنگی برای کتاب وجود ندارد و اینکه خود ناشران با سرمایه اندک خود و حمایت‌های دولت نمایشگاه خوبی را برپا کرده‌اند جای تقدیر دارد.

مشاور علمی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشارکت جدی رسانه و تبلیغات محیطی و تلویزیونی می‌تواند در برپایی باشکوه تر نمایشگاه‌ها مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه آمار فروش کتاب در این نمایشگاه فراتر از پیش بینی‌ها بوده است افزود: به دلیل استقبال بالای مخاطبان مجبور شدیم تا میزان اعتبار برای تراکنش بانکی را افزایش دهیم که نشان دهنده این است که هم تعداد بازدیدکنندگان به نسبت نمایشگاه‌های دیگر بهتر بوده است و هم آمار فروش عدد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها