جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
استقبال از کتاب‌های «وستا سرخوش‌كرتيس» و «سارا استوارت»

«برآمدن اسلام»، «پارتیان»، «پيدايش امپراتوري ايران: آخرين يافته‌ها» و «ساسانیان» عناوین چهار کتاب تاریخی نوشته «وستا سرخوش‌كرتيس» و «سارا استوارت» هستند که برای نخستین‌بار در سال 93 از سوی نشر مرکز منتشر شده و با فروش خوبی همراه بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «برآمدن اسلام»، «پارتیان»، «ساسانیان» و «پيدايش امپراتوري ايران: آخرين يافته‌ها» و«ايران در بحران: زوال صفويه و سقوط اصفهان» عناوین پنج کتاب تاریخی و  «اتحادیه‌های کارگری» و «جنبش تسخير: اشغال وال استريت» عناوین دو کتاب سیاسی منتشر شده نشر مرکز هستند که در سال گذشته جزو پرفروش‌ترین‌ها شدند.

مدیر روابط عمومی نشر مرکز در این‌باره به خبرنگار «ایبنا» گفت: «برآمدن اسلام»، «پارتیان»، «ساسانیان» و «پيدايش امپراتوري ايران: آخرين يافته‌ها» عناوین چهار کتاب تالیفی «وستا سرخوش‌كرتيس» و «سارا استوارت» با ترجمه كاظم فيروزمند هستند که برای نخستین‌بار در سال جاری چاپ و در دسترس مخاطبان این حوزه قرار گرفتند و در فروشگاه این انتشارات با استقبال بسیار خوبی رو به رو شدند.

وی به کتاب پرفروش دیگری با عنوان «ايران در بحران: زوال صفويه و سقوط اصفهان» نوشته «رودی متی» اشاره کرد و گفت: این اثر نیز کتاب دیگری است که با ترجمه حسن افشار با فروش خوبی همراه بوده است.

وی همچنین به دو کتاب سیاسی پرفروش هم اشاره و بیان کرد: «اتحادیه‌های کارگری» نوشته «کارل مارکس» و « فريدريش انگلس» و همچنین «جنبش تسخير: اشغال وال استريت» تالیف «نوآم چامسکی» با ترجمه جعفر فلاحی از جمله کتاب‌های بودند که میزان بالایی از آنها تاکنون به فروش رفته است.

نشر مرکز انتشاراتی‌ است خصوصی که در سال ۱۳۶۴ تاسیس شد. این نشر کتاب‌هایی در زمینه ادبیات ایران و جهان، دین و فلسفه، جامعه‌شناسی و اقتصاد، متون کهن فارسی و تاریخ و هنر کتاب منتشر می‌کند. نشرمرکز می‌کوشد کتاب‌هایی را منتشر کند که متن آنها از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. تعدادی از کتاب‌های نشرمرکز در چارچوب کنوانسیون‌های بین‌المللی کپی‌رایت و تحت قرارداد با ناشران خارجی به زبان‌های دیگر، از جمله انگلیسی، ترکی، اسلوونیایی، ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، چینی و یونانی ترجمه و در کشورهای دیگر منتشر شده‌اند.

 
عنوان کتاب نویسنده مترجم بها
«برآمدن اسلام» «وستا سرخوش‌كرتيس» و «سارا استوارت» كاظم فيروزمند 11900 تومان
«پارتیان» «وستا سرخوش‌كرتيس» و «سارا استوارت» كاظم فيروزمند 12900 تومان
«ساسانیان» «وستا سرخوش‌كرتيس» و «سارا استوارت»
 
كاظم فيروزمند  13900تومان
«پيدايش امپراتوري ايران: آخرين يافته‌ها» «وستا سرخوش‌كرتيس» و «سارا استوارت»
 
كاظم فيروزمند 10900تومان
«ايران در بحران: زوال صفويه و سقوط اصفهان» «رودی متی» حسن افشار 19800 تومان
«اتحادیه‌های کارگری» «کارل مارکس» و « فريدريش انگلس» محسن حکیمی 23900 تومان
«جنبش تسخير: اشغال وال استريت» «نوآم چامسکی» جعفر فلاحی 5800 تومان
 





















 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها