چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
وقت خواب خرس مزاحم نشوید!

انتشارات آفرینگان کتاب «وقت خواب خرس» نوشته بانی بکر با تصویرگری کری مک‌دونالد دنتون و ترجمه محبوبه نجف‌خانی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «وقت خواب خرس» از مجموعه «ماجراهای خرس و موش» داستان یک «خرس» بداخلاق و «موش» بازیگوش را برای کودکان گروه سنی «الف» و «ب» بیان می‌کند. 

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: «خرس دوست دارد شب‌ها موقع خواب، همه چیز مرتب و منظم باشد. خانه‌اش ساکتِ ساکت باشد. لیوان آبش کنار تختش باشد و کلاه خوابش درست روی سرش قرار گرفته باشد. اما یک شب موش به خانه خرس می‌آید تا شب را در خانه او بخوابد. اما خرس چطور می‌تواند با این همه سوصدای موش بخوابد!» 

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «غروب، خرس و موش مهره‌بازی کردند و شیرکاکائوی داغ خوردند و حسابی خوش گذراندند، تا این‌که وقت خواب شد.خرس به موش گفت: «یادت باشد سرو صدا نکنی. خانه باید ساکتِ ساکت باشد...»

«وقت خواب خرس» برنده جایزه «پلاتین»، انتخاب اول سرویراستاران، یکی از 10 کتاب برتر به انتخاب سایت آمازون و برنده جایزه بهترین مجموعه داستانی «اپن هایم» است.

از دیگر کتاب‌های مجموعه «ماجراهای خرس و موش» می‌توان به «روز تولد خرس»، «مهمان برای خرس» و «سرماخوردگی خرس» اشاره کرد.

کتاب «وقت خواب خرس» در قالب 52 صفحه و شمارگان یک‌هزار و 650 نسخه در قطع خشتی توسط انتشارات آفرینگان منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با بهای 80 هزار ریال خریداری کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها