دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
«سنگ و سايه» محمدرضا صفدري منتشر شد

رمان «سنگ و سايه» نوشته محمدرضا صفدري از سوي انتشارات ققنوس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در بخشي از كتاب صفدری مي‌خوانيم: «جست زد رفت بر روي پله دوم قهوه‌خانه ايستاد. ساختمان قهوه‌خانه ديگر كه در دست راست بود و كوچه‌اي كه از كنار باغ شهرداري مي‌گذشت و يك كوچه ديگر كه راستاراست جوي آب مي‌رسيد به نبش ديوار قهوه‌خانه‌اي كه از سنگ و گچ بود و او بر پله‌اش ايستاده بود.»

در قسمت ديگري از اين اثر آمده است: «از زير درخت، زوزو، سنگ به سنگ در پي او كشيده شد به بالاجاي دره؛ راه باريكه سنگلاخ در كنار بيدستان. بيدها خشك و برگ ريخته. دست به هر تنه‌اي كه مي‌گرفتند، خم مي‌شد. در پشت تنه يكيشان پناه گرفتند؛ در جايي كه مرز ميدان بود و بيدستان.»

رمان «سنگ و سايه» نوشته محمدرضا صفدري، در 144 صفحه، با شمارگان يك‌هزار و 650 نسخه، به قيمت 6 هزار تومان از سوي انتشارات ققنوس به كتابفروشي‌ها راه يافت.

محمدرضا صفدری، نويسنده و نمايشنامه‌نويس متولد سال 1332 در خورموج شهرستان دشتي و فارغ‌التحصيل رشته ادبيات نمايشي در مقطع كارشناسي از دانشکده هنرهاي دراماتيک است. 

داستان «شب نشینی»، مجموعه داستان‌هاي «سیاه سمبو»، «اکو سیاه»، «علو»، «تيله ‏آبي» و «چهل گيسو»، رمان «من ببر نيستم پيچيده به بالای خود ‏تاکم» و نمايشنامه‌هاي «شام آخر» و «شوراب» از آثار اين وي به شمار مي‌آيند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها