یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
برپایی کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان

دفتر آموزش و توانمندسازی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، سومین کارگاه آموزشی خود را با موضوع «مدیریت ارتباط با مشتریان» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کارگاه آموزشی یک‌روزه با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتریان» (Customer Relationship Management)، با حضور دکتر محمد بلوریان تهرانی روز دوشنبه (5 اسفندماه) برگزار خواهد شد. 

از جمله سرفصل‌هایی که در  این کارگاه به آن‌ها پرداخته می شو د، می‌توان به موضوعاتی نظیر «معنا و مفهوم جدید بازاریابی و تفاوت آن با مفهوم سنتی فروش»، «شناسایی مشتری به‌عنوان مهم‌ترین عنصر در عملیات بازاریابی»، «مشتری‌مداری در برابر محصول‌مداری» و «مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به‌ عنوان یک مدیریت فراگیر» اشاره کرد. 

پیش از این مجمع ناشران انقلاب اسلامی، کارگاه‌های «نشر؛ یک گام به جلو» و «برندینگ و تبلیغات کتاب» را برپا کرده بودند.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند فرم ثبت‌نام را تا پایان بهمن‌ماه سال جاری به رایانامه Intl.irpa@gmail.com  یا نشانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در تهران، خیابان انقلاب، خیابان دوازده فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 140، طبقه سوم، دفتر آموزش و توانمندسازی ارسال کنند.

هم‌چنین، در پایان این کارگاه آموزشی، گواهی معتبر حضور در کارگاه از سوی انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.  

افرادی که تمایل به‌حضور در این کارگاه آموزشی را دارند، در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانند با شماره تلفن‌های 66976482-021 و 66973856-021 (داخلی 307) تماس یا از طریق رایانامه سوالات خود را مطرح کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها