شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
رییس انجمن آثار مفاخر فرهنگی با حضور وزیر ارشاد معرفی می شود

مراسم معارفه مهدی محقق با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم معارفه «مهدی محقق» رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی صبح روز دوشنبه 21 بهمن در سالن شهید مطهری واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پایین تر از میدان منیریه، پل امیر بهادر، خیابان سرگرد بشیری پلاک 100 برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در مراسم معارفه محقق، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حاضر خواهد شد تا حکم وی را اعطا کند. این مراسم در ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

گفتنی است، هفته گذشته با پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تایید رییس جمهوری و دیگر اعضای هیات امنا، مهدی محقق به عنوان رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منصوب شد. 

در حکم وزیر ارشاد آمده است:
جناب آقای دکتر مهدی محقق
نظر به مراتب علمی، شایستگی و سوابق ممتد فرهنگی جنابعالی و به استناد ماده 3 اساسنامه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و با عنایت به مصوبه هیات امنای انجمن به موجب این حکم به عنوان رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اعضای هیات مدیره و نیروهای کارآمد در جهت معرفی و بزرگداشت عالمان و متفکران عرصه فرهنگ و تمدن اسلام و ایران و احیای آثار ارزنده آنان و نقش ایرانیان در اعتلای فرهنگ اسلامی و انجام سایر وظایف محوله موق و موید باشید.

همچنین بنا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تایید رییس جمهوری و دیگر اعضای هیات امنا، اعضای هیات مدیره انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منصوب شدند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها