سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
اطلاعیه روابط عمومی نهاد کتابخانه‌ها درباره خبرسازی سایت‌ها

بعد از انتشار اتهامات بي اساس نسبت به نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور در برخي از رسانه‌ها، اداره‌كل روابط عمومي نهاد با صدور اطلاعيه اي اين خبرسازي‌ها را تكذيب كرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومي نهاد كتابخانه های عمومي كشور ، متن اطلاعيه روابط عمومي نهاد بدين شرح است: «در روزهاي گذشته برخي از سايت هاي خبري اتهاماتي را به مديريت نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور نسبت داده اندكه بدين وسيله كليه اتهامات مذكور تكذيب شده و به اطلاع مردم فرهنگي و آگاه كشورمان مي رساند، منصور واعظي دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور يك شخص شناخته شده فرهنگي و مستقل بوده و انتساب وی به جريانات مختلف سياسي كشور فاقد وجاهت است.»

«از سوي ديگر نهاد كتابخانه هاي عمومي هيچ مناسبات مالي و مديريتي با دانشگاه ايرانيان نداشته است و ادعاهايي مبني بر تخلفات مالي در اين نهاد به شدت تكذيب مي شود. همچنين در خصوص مطالب مربوط به استخدام خارج از ضوابط در نهاد كتابخانه ها به اطلاع عموم مي رساند كه اولاً در 20 روز گذشته هيچ فردي در نهاد كتابخانه ها استخدام نشده است و ثانياً تمامي پرسنل اين نهاد مطابق با ضوابط قانوني به كار گرفته شده‌اند.» 

روابط عمومي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    ايشان كاملا سياسي هستند
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    . !!!
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    درباره 4 میلیارد پرداختی به ده نمکی چیزی نگفتن ایشان؟ قرارداد 8 میلیارد تومان بوده ولی ده نمکی گفته حیووونکی فقط چهار میلیارد گرفته از قرار هر کتاب 80 میلیون تومان. دولت آبادی برای هر کتابش 10 میلیون تومان گیرش نمی آد ولی حق التالیف آدمی که یک کتاب هم ننوشته 80 میلیون تومانه برای هر کتاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها