سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷
برپایی نمایشگاه کتاب‌های رسانه در دهمین کنفرانس روابط عمومی

نمایشگاهی از مجموعه کتاب‌های حوزه روابط عمومی و رسانه در حاشیه دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران برپا شده است. «روابط عمومی در کلاس جهانی»، «كاربرد فنون رسانه‌اي در روابط عمومي» و «برنامه‌ریزی انتشارات در روابط عمومی» کتاب‌هایی است که در این نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این نمایشگاه کتاب‌های کاربردی متنوعی در حوزه روابط عمومی به نمایش گذاشته شده است که اغلب آن‌ها توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر و روانه بازار نشر شده‌اند.

از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «برنامه‌ریزی انتشارات در روابط عمومی» تالیف علی فروزفر اشاره کرد، این کتاب در چهار فصل به زمینه‌ها و ضرورت‌ها، انتشارات ادواری در روابط عمومی، انتشارات موردی در روابط عمومی و انتشارات برنامه‌ریزی شده می‌پردازد.

کتاب «مدیریت نمایشگاه» تالیف مهدی باقریان و هادی کمرئی نیز دیگر اثر ارایه شده در نمایشگاه است. در این کتاب، خطوط کلی پیشینه توسعه و پیشرفت نمایشگاه بازرگانی از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و به اهمیت، ماهیت، اثرات و مؤلفه‌های مؤثر بر رشد صنعت نمایشگاهی اشاره شده است، این کتاب براساس برنامه‌ریزی و اجرای نمایشگاه شکل گرفته و برای نخستین‌بار انواع نمایشگاه از نظر ساختار و محتوا مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب «كاربرد فنون رسانه‌اي در روابط عمومي» تالیف سيد شهاب سيد محسني را نیز می‌توان در این غرفه مشاهده کرد. در این کتاب، روابط عمومي و فنون رسانه‌اي، روابط عمومي و فنون نوين رسانه‌اي مورد بررسی قرار گرفته است و مهم‌ترين و كاربردي‌ترين اصول و فنون رسانه‌ای مورد نياز روابط عمومي‌ها به شكل عيني تبيین و فرايند آن تشريح شده است.

کتاب «روابط عمومی در کلاس جهانی» نیز کتاب دیگری است که دربردارنده آرا و نظرات صاحبنظران و انديشمندان داخلي، درباره وضعيت روابط عمومي در عرصه‌های داخلي و بين‌المللي است. در اين کتاب رويدادهاي تاثيرگذار در جريان رو به رشد روابط عمومي، معرفي پيشكسوت سال و... آمده است.

همچنین كتاب «روابط عمومي توانمند» اثری از محمد بصيريان‌راد را نیز می‌توان در بخش دیگری از این قفسه‌های نمایشگاه مشاهده کرد. این كتاب9 فصل را دربردارد که علاوه بر توضيح خاستگاه و تاريخچه روابط‎ عمومي در ايران و جهان، تعاريف گوناگون روابط عمومي از زبان پيشگامان و انجمن‏‌ها آورده شده، همچنین اهم وظايف و فعاليت‌‌هاي درون سازماني و برون سازماني روابط ‏عمومي بیان شده است.

کتاب «پوستر» تالیف قربانعلی تنگ‌شیر نیز اثر ارزشمند دیگری است که در چهار فصل پس از کلیات و مفاهیم، سبک‌ها و تکنیک‌ها، پیام پوستر و رهنمودهای کلی تهیه پوستر تدوین شده است.

اثری از دکتر علی‌اکبر جلالی با عنوان «روابط عمومی 2» نیز در فهرست کتاب‌های نمایشگاه قرار دارد. در این کتاب روابط عمومي سنتي و الکترونيکي معرفی می‌شود، همچنین روابط عمومي و مديريت فناوري اطلاعات، اصول و مباني پايه دولت الکترونيک، اصول و مفاهيم «وب 2» و ابزارهاي آن، آموزش الکترونيکي 2، همچنین روابط عمومي و آينده روابط عمومي 2 به صورت کامل توضیح داده شده است.

دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران از دوشنبه 23 دی‌ماه آغاز و تا عصر امروز سه‌شنبه 24 دی‌ماه برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط