یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
آخرین کتاب آیت‌الله سیدمحمد ضیاء‌آبادی منتشر شد

احمد شریف‌زاده، مدیر مسوول انتشارات بنیاد خیریه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب را که دربرگیرنده مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله ضیاء‌آبادی است، جمع‌آوری کرده‌ و با مقدمه ایشان به دست چاپ سپرده‌ام.-

احمد شریف‌زاده، مدیر مسوول انتشارات بنیاد خیریه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب را که دربرگیرنده مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله ضیاء‌آبادی است، جمع‌آوری کرده‌ و با مقدمه ایشان به دست چاپ سپرده‌ام.

وی به سر‌فصل‌های کتاب اشاره کرد و گفت: این کتاب در پنج فصل شامل نقش تربیتی نماز، اهمیت خاص نماز، نماز مقبول، نورانیت نماز، اکسیر نماز شب، پرواز با نماز و در نهایت فصلی با عنوان چند مساله شرعی است.

وی ادامه داد: با این‌که کتاب «نماز، رمز پرواز» گردآوری سخنرانی‌ها و اشارات آیت‌الله ضیاءآبادی در مناسبت‌های گوناگون است ولی بیشتر به یک اثر تالیفی می‌ماند.

مدیرمسوول بنیاد خیریه الزهرا(س) افزود: در این اثر، سخنان استاد را جمع‌آوری کرده و به آن سامان داده‌ام. همچنین مقدمه و موخره‌اش را نوشته‌ام و آیت‌الله ضیاءآبادی هم اثر مکتوب را بررسی کرده و توضیحاتی درباره آن داده و مقدمه‌ای بر آن نوشته ‌است.

کتاب «نماز، رمز پرواز» با شمارگان پنج هزار نسخه، در 166 صفحه به بهای 110 هزار ریال از سوی بنیاد خیریه الزهرا(س) منتشر شده است.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط