شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
«سوئیت فرانسوی» در شهر کتاب نقد می‌شود

نشست سه‌شنبه هفته جاری شهر کتاب به نقد رمان «سوئیت فرانسوی» اثر ایرن نمیروفسکی اختصاص دارد. مژده دقیقی، بهناز علی‌پور گسکری و بلقیس سلیمانی کارشناسان دعوت شده به این برنامه هستند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مرکز فرهنگی شهر کتاب، نشست نقد و بررسی رمان «سوئیت فرانسوی» اثر ایرن نمیروفسکی، سه‌شنبه، سوم دی، ساعت 16 و 30 دقیقه با حضور مژده دقیقی، بهناز علی‌پور گسکری و بلقیس سلیمانی در شهر کتاب بخارست برگزار می‌شود.

ایرن نمیروفسکی از نویسندگان مهاجری است که پس از انقلاب روسیه در پاریس اقامت کرد. رمان «سوئیت فرانسوی» او با ترجمه‌ مهستی بحرینی به فارسی منتشر شده است. این اثر به زندگی مردم فرانسه پس از اشغال فرانسه به دست آلمان می‌پردازد. رمانی ناتمام در دو بخش که در سال ۲۰۰۴، تقریبا 60 سال پس از مرگ نویسنده‌اش، منتشر شد.

نشست هفتگی شهر کتاب، سه‌شنبه سوم دی از ساعت 16 و 30 دقیقه به نقد و بررسی رمان «سوئیت فرانسوی» اختصاص دارد که با حضور مژده دقیقی، بهناز علی‌پور گسکری و بلقیس سلیمانی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها