پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
نشست مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر با اعضای انجمن چاپ دیجیتال

نشست محمودرضا برازش، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای انجمن چاپ دیجیتال ایران و اتحادیه لیتوگرافان تهران عصر امروز (28 آذرماه) در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت چاپ برگزار شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با گذشت چند ساعت از شروع بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، نشستی میان انجمن چاپ دیجیتال ایران و اتحادیه لیتوگرافان تهران با محمودرضا برازش، مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن ستاد برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی برگزار شد.

طبق برنامه‌های دفتر امورچاپ، محمودرضا برازش قرار است در طول روزهای نمایشگاه با گروه‌های مختلف صنعت چاپ دیدار و مشکلات آن ها را بررسی کند. عصر امروز (28 آذرماه) نیز پیرو این دیدارها و با پیشنهاد اتحادیه لیتوگرافان تهران، اعضای انجمن چاپ دیجیتال ایران به همراه اعضای اتحادیه لیتوگرافان با مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر دیدار کردند.

در این نشست احمد ابوالحسنی، عباس شاه‌میرزا، بیژن بهادرانی از اتحادیه لیتوگرافان تهران و عباس ایران‌عقیده،‌ شهریار کاظمی و سید ابوالفضل سید قاسمی‌پور از انجمن چاپ دیجیتال حضور داشتند.

باتوجه به گستردگی چاپ دیجیتال در این جلسه مقرر شد که چارچوبی برای این صنف در نظر گرفته شود و در روزهای آینده جلسه دیگری میان اعضای هیات مدیره انجمن چاپ دیجیتال ایران و مسوولان دفتر امور چاپ  برای حل مشکلات چاپ دیجیتال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

بحثی که در این نشست مطرح شد احترام به مشتری و بهره گیری از خرد جمعی در حل مسایل این صنف بود.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران با حضور  صنوف توليدي و خدمات فني تهران و همكاري اتحاديه چاپخانه‌داران تهران، اتحاديه كليشه و ليتوگراف تهران، اتحاديه صحافان تهران، انجمن مديران صنايع كارتن و ورق ايران و اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ ايران از 28 آذرماه تا یکم دیماه از ساعت 9 تا 16 در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط