یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
قراچه‌داغی با جلد چهارم «غول‌های کلاسیک» آمد

مهدی قراچه‌داغی، مترجم آثار روانشناسی از انتشار چهارمین جلد مجموعه کتاب‌های «غول‌های کلاسیک» با عنوان «روانشناسی موفقیت» خبر داد./

قراچه‌داغی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این کتاب پنجاه روانشناس بزرگ تاریخ،‌ دیدگاه‌ها و نظریات خود را با موضوع موفقیت  بیان کرده‌اند.

وی افزود: پیش از این، سه جلد دیگر با عنوان «معنویت»، «روانشناسی» و «روانشناسی خودیار» از این مجموعه توسط نشر «آسیم» منتشر شده‌است و در هر یک از مجلدات نیز روانشناسان کتاب‌های خود را درباره این سه موضوع  معرفی کرده‌اند.

قراچه‌داغی با بیان این‌که برای هر روانشناس، شش صفحه از این کتاب اختصاص داده شده‌است، عنوان کرد: در این کتاب ابتدا زندگینامه شخصی روانشناسان در یک صفحه آورده شده و صفحات دیگر درباره کار و فعالیت‌های آن‌ها و کتاب‌هایشان درباره موفقیت است.

وی این مجموعه را بازگوکننده تاریخ روانشناسی دانست و یادآور شد: افرادی مانند زیگموند فروید، یونگ و برایان تریسی تجربه‌ها و زندگی خود را در این کتاب به رشته تحریر در آورده‌اند، تجربه‌هایی که می‌تواند برای عموم مردم و دانشجویان رشته‌های روانشناسی در گرایش‌های مختلف کاربرد داشته باشد.

قراچه‌داغی همچنین از ترجمه کتاب «فروش موفق» اثری از برایان تریسی خبر داد و افزود: این کتاب جدیدترین اثر تریسی است که در سال 2013 منتشر شده و تنها دو هفته از توزیع آن در سراسر دنیا می‌گذرد.

به گفته وی، نویسنده در این کتاب با تلفیق مباحث بازاریابی و روانشناسی، راهکارهای نوینی برای موفقیت در فروش ارایه کرده است و می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند کسب و کار تازه‌ای راه بیندازد، کاربرد داشته باشد.

قراچه‌داغی با بیان این‌که مباحث روانشناسی در این کتاب پررنگ‌تر از مباحث تبلیغات و بازاریابی است، گفت: ترجمه این اثر اکنون به نیمه‌های کار رسیده و پیش‌بینی می‌کنم تا یک ماه دیگر به پایان برسد.

وی یادآور شد: ترجمه رمان «ارکستر نقره‌ای» نوشته امین برجسته نیز کار دیگری است که به تازگی آن را تمام کرده‌ام، این کتاب رمان تخیلی است که شخصیت‌های ایرانی دارند. «ارکستر نقره‌ای» به زبان انگلیسی نوشته شده و توسط یک ناشر آمریکایی منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها