شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
دیدار از موزه‌ای به حجم کتاب

کتاب «دیدار از موزه» نوشته دنیل کرک و ترجمه محبوبه نجف‌خانی از سوی انتشارات آفرینگان به دست کودکان رسید./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این کتاب سام که موش کتابخانه است، همراه با دوستش سارا  به ماجراجویی تازه‌ای می‌پردازد تا از یک موزه دیدن کنند. سام برآن‌است که چیزهایی را که می‌بیند توی دفترش یادداشت کند. سام از سارا می‌خواهد که او هم دفتر یادداشتی با خودش بردارد و همه چیز را توی آن بنویسد. آن‌ها به موزه می‌روند و یک عالم مجسمه‌های قدیمی و تابلوهای نقاشی می‌بینند تا این که...

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:« سارا همین طور که به دور و برش نگاه می‌کرد، گفت: نه، ممنون. ببین سام، کنار کتابخانه ساختمانی‌است که داخلش هر چه در کتاب می‌بینی و می‌خوانی هست. فکر می‌کنم به آن‌جا می‌گویند موزه، باید برویم آن‌جا. سام فریاد زد: چی؟ ساختمان کناری ما موزه است؟...»

محبوبه نجف خانی سال ۱۳۳۵ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته رشته مترجمی زبان انگلیسی از مدرسه عالی ترجمه (دانشگاه علامه طباطبایی) و از اعضای شورای كتاب كودك و انجمن نویسندگان كودك و نوجوان است. از دیگر کتاب‌های این مترجم می‌توان به آثاری چون «چارلی و آسانسور شیشه‌ای» نوشته رولد دال، «درجست وجوی دلتورا» نوشته امیلی رودا و «زیردرخت زالزالک» نوشته ماریتا مانلن اشاره کرد.

کتاب «دیدار از موزه» با شمارگان 2200 نسخه و قیمت چهل‌هزار ریال در قطع خشتی ازسوی انتشارات آفرینگان عرضه شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها