شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
توضیحات مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی درباره ساعات نمایشگاه کتاب

محمد مطهری‌فر، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی استان خراسان جنوبی درباره برگزار نشدن نمایشگاه کتاب بیرجند در ساعات صبح توضیح داد و ساعات برگزاری نمایشگاه را اعلام‌کرد./

محمد مطهری‌فر، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره برپایی هشتمین نمایشگاه کتاب بیرجند گفت: این نمایشگاه در چند روز گذشته با استقبال مردم مواجه شده‌است و پیش‌بینی‌ می‌شود  مانند پارسال  فروش خوبی در نمایشگاه داشته باشیم.

مطهری‌فر درباره ساعات برگزاری این نمایشگاه و دایر نبودن نمایشگاه در ساعات صبح گفت: پیش از این یک‌بار تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب در نوبت صبح را داشتیم اما با توجه به استقبال کم مخاطبان در این ساعات تصمیم گرفتیم، نمایشگاه را در یک نوبت زمانی و از ساعت 15 تا 21 به طور یکسره برگزار کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر در ساعات صبح بسیاری از مدارس حاضر نیستند دانش‌آموزان خود را به نمایشگاه اعزام کنند. همچنین دستگاه‌های دولتی نیز به دلیل مشغله قادر به بازدید از نمایشگاه نبودند.

هشتمین نمایشگاه کتاب بیرجند با حضور 250 ناشر از سراسر کشور روز ششم آذرماه با حضور محمد عظیمی، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی گشایش‌یافت. در این نمایشگاه 27 هزار عنوان کتاب عرضه شده‌است.

هشتمين نمایشگاه کتاب بیرجند از ساعت 15 تا 21 روزهای ششم تا دوازدهم آذرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های استان خراسان جنوبی برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها