سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۱
«حلزون‌هاي پسر» آرام از راه می‌رسد

احمد آرام، نویسنده گفت: از ناشر شنیده‌ام که رمان «حلزون‌هاي پسر» به زودی منتشر می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد که نویسندگان وضع مطلوب‌تری را در عرصه انتشار کتاب تجربه کنند./

آرام درباره وضع انتشار تازه‌ترين آثارش به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: رمان «حلزون‌هاي پسر» را براي انتشار به نشر افق سپرده بودم كه در روزهاي گذشته آگاه شده‌ام كه اين ناشر به زودي مجوز انتشار آن را كسب خواهد كرد. 

نويسنده كتاب «به چشم‌های هم خيره شده بوديم» درباره داستان اين كتاب توضيح داد: «حلزون‌هاي پسر» داستاني عاشقانه است كه رويدادها و ماجراهاي آن در بوشهر 100 سال پيش رخ مي‌دهد. در بعضي مناطق ايران، رسوم و سنت‌هايي براي رسيدن به معشوق وجود داشته كه گاه این رسوم خشن بوده‌اند، به‌ویژه اگر چند نفر در اين زمينه با یکدیگر رقابت می‌کردند. در اين رمان به يكي از اين سنت‌ها در جنوب كشور پرداخته‌ام.

آرام همچنین گفت که این روزها تازه‌ترین رمانش در مراحل پایانی نگارش است.

وی توضیح داد: رمان جدیدم حدود 300 صفحه است. رمان دیگری نیز با عنوان «کافی شاپ لوچ» به زودی از سوی انتشارات پیدایش منتشر می‌شود که هنوز از وضع انتشار آن خبری ندارم. اين رمان داستاني وهم‌انگيز دارد كه فضاي آن با آثار قبلي‌ام كاملاً متفاوت است.

این داستان‌نویس افزود: داستان «كافي‌شاپ لوچ» در دوران معاصر مي‌گذرد و محوريت آن كارهايي تروريستي است و قهرمان آن به فضايي وهم‌انگيز وارد مي‌شود كه در آن با ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي ديگر خود آشنا مي‌شود.

نمايشنامه‌هاي «خانه تلخ» و «اون يارو، آنتيگونه»، رمان‌هاي «همين حالا داشتم چيزي مي‌گفتم» و «بداهه‌گويي» و مجموعه داستان «به چشم‌هاي هم خيره شده بوديم» از آثار پيشين این نویسنده‌اند.

احمد آرام متولد شهرستان بوشهر است.
 
از آثار جدید او می‌توان به «به چشم‌های هم خيره شده بوديم» چاپ شده در سال 1391 اشاره کرد. 

«غريبه در بخار نمک»، «آن‌ها چه كساني بودند» و «مرده‌ای که حالش خوب است» نام دیگر کتاب‌های آرام هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط