دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
استان قم از خادمان و فعالان نشر در حوزه غدیر تجلیل می‌‌کند

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری سیزدهمین کنگره سراسری ادبیات غدیر و تجلیل از خادمان نشر در حوزه غدیر خبر داد.-

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از برگزاری سیزدهمین کنگره سراسری ادبیات غدیر در این استان خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن عید با سعادت غدیر خُم، سیزدهمین کنگره سراسری ادبیات غدیر توسط اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مشارکت دبیرخانه دايمی شعر آیینی، با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی و شاعران آیینی از سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، شاعران و مداحان برجسته کشور با حضور در این مراسم به اجرای شعرخوانی و مداحی در وصف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و امیرالمومنین علی(ع) خواهند پرداخت.

اسماعیلی‌طبا درباره تغییرات صورت گرفته در این دوره از جشنواره گفت: در اواخر سال گذشته دبیرخانه شعر آیینی در استان قم کار خود را آغاز کرد و آقای محمدعلی مجاهدی به عنوان دبیر این دبیرخانه انتخاب شد و با توجه به این تغییر امیدواریم که امسال این جشنواره با شور و شوق بیشتری برگزار شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از تقدیر ناشران قمی فعال در حوزه غدیر خبر داد و گفت: همچنین قرار است صبح سه‌شنبه (30 مهر) از خادمان و فعالان حوزه نشر که  با موضوع قدیر فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند تجلیل شود.

سیزدهمین کنگره سراسری ادبیات غدیر ساعت 19 سه شنبه ۳۰ مهرماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی نبش کوچه ۲۸ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها