سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
ادغام اتحاديه­هاي صنعت چاپ با هدف ارتقای این صنعت ضروری است

علي اسماعيلي، معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در جلسه شوراي سياستگذاري جشنواره ملي صنعت چاپ خواستار تشكيل كارگروهي براي بررسي تجميع و ادغام اتحاديه­هاي صنعت چاپ در يك واحد مستقل با هدف ارتقاي اين صنعت شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، جلسه شوراي سياستگذاري جشنواره ملي صنعت چاپ، سه‌شنبه (9 مهرماه) در محل دفتر معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.

در این جلسه، اسماعیلی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براي حضور در بازارهاي بين­المللي و تقويت اين صنعت، نيازمند صدايی يكپارچه هستيم و اين محقق نمي‌شود مگر با اتحاد و همدلي و يكپارچگي. در نخستین گام، بررسي جدي و كارشناسانه تجميع و ادغام اتحاديه­هاي صنعت چاپ لازم است. 

معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: اميدوارم اين جشنواره فتح بابي برای ارایه توانمندي‌هاي صنعت چاپ و بسته‌بندي و ارتقای جايگاه اين صنعت شود. 

در اين جلسه، احمد علمشاهي، مديركل دفتر امور چاپ نيز ضمن ارایه گزارش اجمالي از اقدامات صورت گرفته در سيزدهمين دوره جشنواره ملي صنعت چاپ گفت: افزايش 50 درصدي آثار رسيده به بخش مسابقات تخصصي رشد رو به جلو در اين حوزه و اعتماد بدنه صنعت چاپ به اين جشنواره را نشان مي‌دهد. 

وي همچنين گزارشي نيز از مسابقات فرهنگي وزرشي ارایه كرد و گفت: اين حركت ورزشي و فرهنگي نيز از يازدهم شهريور با حضور اهالي صنعت چاپ شروع شد و هفته آينده با برگزاري مراسمي پایان می‌یابد.

در ادامه، علي اسماعيلي نيز با تشكر از اعضاي شورا گفت: همه اقدامات صورت گرفته رسالتي بر دوش بنده و همكارانم بوده است و يقين داشته باشيد با جديت کامل دنبال شده است. 

ریيس شوراي سياستگذاري صنعت چاپ در پایان گفت: صنعت چاپ بايد بناي همه فعاليت‌هاي فرهنگي اجتماعي و اقتصادي كشور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها