چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کتابی که فروشندگان باید بخوانند

کتاب «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت های فروش» اثر پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی وارد بازار نشر شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب با هدف ارتقای مهارت های فروش نزد مدیران و نیروهای فروش تدوین شده است. 

این کتاب، حول پرسش محوری «چه علل و عواملی موجب افزایش فروش و یا کاهش فروش است؟» تالیف شده است. زیرا به زعم نویسنده «در فروش هنوز به بسیاری از ظرائف و دانایی ها نیازمندیم و دراین باره نمی‌دانیم». 

این کتاب در چهار فصل تنظیم شده است. در فصل یکم، تحت عنوان «الفبای فروش» به مسايلی چون فرمول موفقیت در فروش، آموزش فروش، نکاتی در طراحی فروشگاه، چگونگی جذب مشتری، چگونگی استخدام استعدادهای فروش پرداخته می شود.
 
«اسرار فروش»عنوان فصل دوم این کتاب است که اصول، ترفندها و مدیریت مسايل مربوط به فروش را به تفصیل شرح می دهد. تاکتیک های ذهنی در فروش، چگونگی تاثیر گذاشتن بر تصمیم خرید مشتری و استفاده از روش‌های روانشناسی در این مورد از دیگر موضوعاتی است که در این فصل به آنها پرداخته می شود. 

«افزایش فروش در زمان رکود» و «دانش فروشندگی» عناوین فصل‌های سوم و چهارم این کتاب هستند که به ارايه راهکار به فروشندگان در شرایط بحران اقتصادی و همچنین افزایش فروش در این شرایط، معرفی رموز موفقیت شرکتهای بزرگ جهانی، معرفی بازاریابی فرامدرن،رابطه‌سازی در فرایند فروش، معرفی برترین روندهای آتی فروش صنعتی و مسايلی از این قبیل می پردازد.
در این کتاب تلاش شده است از تجزیه و تحلیل‌های پیچیده پرهیز شده و در قالب فهرست‌های راهکار در دسترس علاقه‌مندان این حوزه قرار بگیرد. 

کتاب «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های فروش» از پرویز درگی توسط انتشارات بازاریابی با شمارگان 1100 نسخه در 256 صفحه و به قیمت 10هزار تومان وارد بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها