یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
انتشار «ضروریات هیستولوژی، هیستوفیزیولوژی و کلینیکال هیستولوژی»

کتاب «ضروریات هیستولوژی، هیستوفیزیولوژی و کلینیکال هیستولوژی» تالیف سید محمدحسین نوری موگهی و همکارانش از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ،کتاب حاضر پیش درآمدی بر بیان مسایل بافت‌شناسی محض و درک ارتباط بین رشته‌های بافت‌شناسی و فیزیولوژی و درمان‌شناسی بیماری‌هاست.

از آن‌جا که علوم بافت‌شناسی ارتباط تنگاتنگی با سایر رشته‌ها دارد و کارآیی مشترکی با سایر رشته‌های پزشکی در زمینه تشخیص و درمان اصولی‌تر بیماری‌ها دارد، در این کتاب  سعی شده است اطلاعات پایه با استفاده از جداول و اشکال شماتیک، مختصر و مفید و با زبانی آموزشی ارایه شود.

 21 فصل این کتاب به بررسی سلول، بافت پوششی، بافت غضروفی، بافت استخوانی، بافت خونی، بافت عضلانی، بافت عصبی، دستگاه گردش خونی، اعضای لنفاوی، دستگاه ایمنی، پوست، دستگاه تنفسی، دهان و دندان، لوله گوارش، غددگوارشی وکیسه صفرا، دستگاه ادراری، دستگاه تناسلی مردان، دستگاه تناسلی زنان، غدد درون ریز و چشم و گوش از دیدگاه هیستولوژی، هیستوفیزیولوژی و کلینیکال هیستولوژی پرداخته است.

«ضروریات هیستولوژی، هیستوفیزیولوژی و کلینیکال هیستولوژی» تالیف دکتر سیدمحمدحسین نوری موگهی، سیده مریم کاملی و مریم خانه‌زاد توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در 322صفحه با شمارگان هزارنسخه و به قیمت 16 هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها