دبیرکل کنفرانس «مدیران عصر جدید 2» از به تعویق افتادن برگزاری این کنفرانس خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی برگزاری این کنفرانس با برگزاری کارگاه آموزشی MBA برای ایرانیان مقیم دبی، دومین کنفرانس مدیران عصر جدید در 9 آبانماه برگزار خواهد شد.-
وی در ادامه درباره نحوه انتشار نتایج این کنفرانس عنوان کرد: بر اساس تصمیم دبیرخانه، مقالات متقاضیان شرکت در همایش باید در قالب فیلم ارایه شوند. بدینصورت که خلاصهای از مقاله و جزییات از سوی نویسنده آن روی فیلم پیاده و به دبیرخانه ارسال میشود. پس از پایان همایش نیز فیلم آموزشی MBA بهصورت الکترونیک با فرمت 3M3 منتشر خواهد شد. این روش جایگزینی برای چاپ کتاب کاغذی است.
وی درباره اهمیت آموزش کاربردی در عرصه مدیریت و مبحث کسب و کار در کشور عنوان کرد: اهمیت موضوع آموزش و یادگیری مباحث کاربردی مدیریت در توسعه شرکتهای ایرانی و افزایش سطح دانش و تخصص مدیران توانمند کشور عزیزمان ایران خواست عمومی برای تحول اساسی در مدیریت کسب و کار را شدت بخشیده است. تبادل تجربیات با دیگر کشورهای مطرح جهان و موج جدید نیاز کشور به پیشرفت و شکوفایی در عرصههای مختلف علمی، اقتصادی و اجتماعی از مواردی است که باید به آن اهمیت داد.
همه ما حس می کنیم که نیازمند بازسازی خودمان، کسب و کارمان و محیط اقتصادی اطرافمان هستیم و این دلیل اصلی استقبال چشمگیر دانشآموختگان، مدیران و دیگر علاقهمندان برای کسب دانش بیشتر و تحصیل در حوزه مدیریت عالی کسب و کار است.
اهریپور در ادامه افزود: دبیرخانه «مدیران عصر جدید» در نظر دارد دومین همایش و کارگاه آموزشی کسب و کار را با محوریت مدیریت عالی اجرایی (MBA) و با همکاری آکادمی اینترنتی eLearnEver ایران و با پشتیبانی موسسه World Wide Science مالزی برگزار کند.
این همایش با حضور استادان برجسته MBA از کشورهای مالزی و ایران و مدیران ارشد از کشورهای ایران، امارات متحده عربی، ترکیه و گرجستان، در پاییز 92 برگزار خواهد شد.
دبیرکل کنفرانس «مدیران عصر جدید 2» در تشریح اهداف و محورهای برگزاری این کنفرانس گفت: دومین دوره این کنفرانس با هدف معرفی نوآوریهای دانش مدیریت کسب و کار، آسیبشناسی ساختار کسب و کار کشور، پرورش مهارتهای مدیران ارشد کسب و کار، آزمودن آموختههای مدیریتی در یک برنامه عملی و آشنایی با جدیدترین روشهای آموزش MBA در ایران و با محوریت مدیریت کسب و کار، مدیریت رهبری، نسل جدید مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش، مدیریت دانش الکترونیک و
مدیریت برندینگ برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: مدیران عالی و ارشد سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی، دانشجویان و دانشپذیران دورههای MBA، مشاوران و مدرسان این حوزه و علاقهمندان به مدیریت کسب و کار و MBA مخاطبان این همایش هستند. در این برنامه مخاطبان با متفاوتترین روش آموزشی آشنا میشوند و ترکیبی از آموزش مجازی، آموزش حضوری و یک کارگاه عملی هیجانانگیز مبتنی بر کارگروهی همراه با رقابتی شانه به شانه با مدیران دولتی و خصوصی سازمانها از ویژگیهای این همایش محسوب میشود.
نخستین همایش MBA این موسسه در تاریخ 19 و 20 اردیبهشت ماه 92 در محل سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد که با استقبال پرشور و بینظیر مدیران و علاقهمندان به مباحث مدیریتی مواجه شد.
نظر شما