دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
تجدید چاپ داستان‌های دانش‌آراسته از سوی نشر سمام

مجموعه داستانی با نام «ساختار شکن چشم‌ها...» نوشته مجید دانش‌آراسته، نویسنده پیشکسوت گیلانی از سوی نشر سمام تجدید چاپ می‌شود. این مجموعه شامل 24 داستان کوتاه است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجید دانش‌آراسته گفت: نخستین بار مجموعه داستان «ساختار شکن چشم‌ها...» را سال 87 از سوی نشر سمام رشت منتشر کردم اما اکنون این مجموعه نا‌یاب شده و به همین دلیل تصمیم دارم که آن‌را از سوی همان ناشر تجدید چاپ کنم. 

به گفته وی، «کاجو»، «قبل از عقد»، «پیشکش»، «شهروندان»، «درباغ خواب پدرم»، «سوراخ»، «شهروندان»، «درباغ خواب پدرم»، «سوراخ»، «ارجاع»، «خمس و زکات»، «الهام» و «آشپزی» نام برخی از داستان‌های این کتابند. 

در بخشی از داستان این مجموعه با عنوان «خمس و زکات»‌ می‌خوانیم: «در این داستان مخاطب من نویسندگان کسر آورده و گمنام‌اند که خودم یکی از آن‌ها هستم. شاید حرف‌هایم برای شما تکراری باشد. شما خودتان بهتر از من واقعیت‌ها را می‌شناسید و مثل من این راه را زیاد رفته‌اید، اما گمان نکنم با مفهوم خمس و زکات برای چاپ کتاب آشنا باشید.»
 
مجيد دانش‌آراسته متولد سال 1316 در رشت است و از آثارش می‌توان به داستان بلند «نسيمي در كوير» و مجموعه‌‌ داستان‌های‌ «استخوان‌هاي تهی»، «سفر به روشنايی»، «خاكسترنشين راه طلوع»، «مو به‌ مو»، «در صدای باد»، «متن خود يک كوير است» و «روز جهانی پارك ‌شهر و زباله‌دانی» اشاره كرد.
 
مجموعه داستان «ساختار شکن چشم‌ها...» در 106 صفحه به‌زودی از سوی نشر سمام رشت تجدید چاپ می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط