شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
کتابخانه شیخ هادی طرح امانت بسته‌های فرهنگی را آغاز کرد

کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی از 22 مرداد ماه بسته‌های فرهنگی به اعضای خود امانت می‌دهد. اعضای کتابخانه در سه روز گذشته 15 بسته امانت گرفته‌اند.-

رسول نورپور، مسوول کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به این‌که این بسته‌ها برای تمامی اعضای خانواده طراحی شده‌اند، بیان کرد: در هریک از این مجموعه‌های فرهنگی دو رمان ویژه بانوان، یک کتاب برای آقایان، یک کتاب ویژه کودک خانواده، یک لوح فشرده از فیلم‌های سینمایی، یک لوح فشرده موسیقی و دو لوح فشرده در حوزه روانشناسی و مسایل خانواده جای دارد.

وی افزود: بر اساس تقاضای مکرر اعضای کتابخانه برای دریافت تعداد بیشتر رمان و کتاب این طرح برای نخستین‌بار اجرا شد.

نورپور درباره استقبال اعضای کتابخانه از این برنامه گفت: از آغاز این برنامه (22 مرداد) سه روز کاری می‌گذرد، در این مدت 15 بسته فرهنگی امانت گرفته شده و پیش‌بینی می‌کنیم با استقبال خوبی همراه باشد. در هریک از بسته‌ها نیز برگه‌ای برای نظرسنجی قرار دارد که پس از دریافت این برگه‌ها، مطالعه و جمع‌بندی درخواست مخاطبان می‌توانیم نتیجه‌گیری بهتری داشته باشیم.

کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی در بلوار آیت‌الله کاشانی، میدان شهر زیبا در خیابان شهران قرار دارد. این کتابخانه با مساحت 450 متر مربع در قسمت زیرین فرهنگسرا واقع شده است.

طرح امانت بسته‌های فرهنگی این کتابخانه تا پایان تابستان جاری ادامه دارد.
 
این مرکز حدود 21 هزار و 57 جلد کتاب دارد که در 11 هزار 253 عنوان در موضوعات گوناگون دسته‌بندی شده‌اند. بخش مرجع این کتابخانه هزار و 100 نسخه کتاب دارد و گنجایش سالن مطالعه آن 130 نفر است. این بخش روزهای فرد برای استفاده خانم‌ها و روزهای زوج آماده استفاده آقایان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها