دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
رد شدن از داستان‌های دارعلی قدغنه!

«برانکارد دربستی» نوشته اکبر صحرایی منتشر شد. این کتاب در راستای مجموعه «دار و دسته دارعلی» نوشته شده و سومین جلد از این مجموعه است. دار علی در بخشی از این کتاب رو به مخاطبان خود گفته است که رد شدن هر نوع خواننده از داستا‌ن‌های دار و دسته من قدغنه!_

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «برانکارد دربستی» به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر وارد بازار کتاب شده است. این اثر توسط مسعود کشمیری تصویرگری شده و مجموعه‌ای طنز با موضوع دفاع مقدس است.

کتاب‌های اين مجموعه‌، داستان‌هایی کوتاه با موضوعی مجزا هستند اما مجموعه، خط داستانی به هم پیوسته دارد. خواننده می‌تواند کتاب‌های اين مجموعه را از بخش های مختلف مطالعه کند.

در پشت جلد، دار علی این گونه با مخاطبان خود صحبت کرده است: «اهووی ملت! رد شدن هر نوع خواننده از داستا‌ن‌های دار و دسته من قدغنه! شرایط واسه هر دو دسته، خواننده کم حوصله و پر حوصله، حسابی جفت و جوره. کم حوصله‌ها از هر جای کتاب عشقشون کشید داستانی انتخاب کنن و بخونن. البته، پرحوصله‌ها با خوانده کل مجموعه اجازه ورود به ماجراهای تودرتو رو پیدا می‌کنن. رفیق جبهه و جنگ شما، دار علی».

در این کتاب می‌خوانید: «خیره می‌شود توی چشم‌هایم و بعد، انگار گرگ‌های گرسنه، هجوم می‌آورد تا لب و دهنم را گاز بگیرد. نمی‌دانم از گرسنگی و تشنگی به این روز افتاده یا قصد تلافی دارد. آب و خرما دهنشان می‌کنم تا جان بگیرند. تا لب کشتی می‌‌کشنماشان و جلیقه‌های نجات را تنشان می‌کنم. طناب را دور کمرشان می‌پیچانم و دانه دانه توی آب می‌رویم.»

این کتاب 142صفحه‌ای با شمارگان دو هزار و 500 نسخه به بهای  هفت هزار و 900 تومان وارد بازار کتاب نوجوان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها