یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
پیشنهادهایی برای برپایی هرچه بهتر بیست و دومین نمایشگاه قرآن

مسوول فروش غرفه بخشایش در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: امسال چینش سالن‌های آثار مکتوب و دیجیتال باعث کم‌تحملی بازدیدکنندگان از فضای نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها شد. همچنین اگر مسوولان نسبت به ساعت اجرای نمایشگاه قرآن در دوره‌های بعدی هم تجدید نظر کنند، شاهد حضور فعال و پررنگ‌تری از بازدیدکنندگان خواهیم بود.-

سیدسجاد حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کمبود برخی امکانات و انتقال بخش عفاف و حجاب به خارج از سالن‌های مصلی هم باعث پراکندگی جمعیت در نقاط مختلف مصلای امام خمینی(ره) شد.
 
وی همچنین درباره آثاری که در این غرفه عرضه شدند، گفت: غرفه بخشایش در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اغلب آثار  چاپ‌های گذشته را ارایه کرد. این کتاب‌ها با هدف فراهم آمدن فرصت خرید برای همگان در نمایشگاه قرآن کریم عرضه شدند.

مسوول فروش غرفه بخشایش ادامه داد: آثاری که در غرفه بخشایش عرضه شدند، از جمله کتاب‌هایی‌اند که چاپ مجددشان با بهایی افزون یافته در بازار نشر موجود است، در حالی که ما چاپ قدیمی آن‌ها را در انبار نشر داشتیم و این کتاب‌ها را با همان بهای گذشته و پشت جلد در نمایشگاه قرآن عرضه کردیم.

وی افزود: استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم از آثار چاپ گذشته بسیار مطلوب و بی‌نظیر بود. کتاب معراج السعاده پرفروش‌ترین این کتاب‌ها به شمار می‌آید که تمام نسخه‌های قدیمی آن در نخستین هفته برپایی نمایشگاه قرآن کریم تمام شد.

حسینی عنوان کرد: تفاوت بهای آثار چاپ قدیم و جدید بسیار چشمگیر است. به طور مثال، کتاب طب الائمه(ع) در سال 1389 به بهای 140 هزار ريال فروخته می‌شد، در حالی که چاپ سال 1391 آن با بهای 210 هزار ريال در نمایشگاه ارایه شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امشب با برگزاری مراسم اختتامیه در مصلای امام خمینی(ره) تهران به پایان می‌رسد. این نمایشگاه از 15 تیرماه آغاز شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط