یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
درمان سرپایی 1500 بازدیدکننده نمایشگاه قرآن کریم

مسوول بخش اورژانس مستقر در بیست ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از مراجعه حدود هزار و 500 نفر در طول زمان برگزاری نمایشگاه قرآن به اورژانس خبر داد و گفت: تاکنون برای هزار و 500 نفر درمان سرپایی انجام شده است.-

حمید رضا اشکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، بیان کرد: حدود 80 درصد افرادی که به اورژانس مستقر در نمایشگاه قرآن مراجعه کردند، به دلایل ضعف ناشی از روزه‌‌داری با مشکل مواجه شده بودند. 

وی میانگین سنی افرادی را که به اورژانس نمایشگاه بین‌الملی قرآن مراجعه کردند، بین 16 تا 50 سال اعلام کرد و افزود: البته بیشتر این افراد بین 20 تا 30 ساله بودند و به دلایل مشکلات گوارشی، سوزش معده، سردرد و افت فشار ناشی از روزه‌داری به اورژانس مراجعه کردند. 

این کارشناس اورژانس در پایان یاد‌آور شد: برای سلامت بیشتر و مواجه نشدن با مشکلاتی از قبیل ضعف در ساعات روزه‌داری بهتر است بازدیدکنندگان در ساعات پس از افطار از نمایشگاه بازدید کنند تا با عوارض ناشی از ضعف جسمانی مواجه نشوند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امشب با برگزاری مراسم اختتامیه در مصلای امام خمینی(ره) تهران به پایان می‌رسد. این نمایشگاه از 15 تیرماه آغاز شده بود.

خبرنگار: زینب جباری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط