دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
«داستان راستان» همچنان جزو پرفروش‌هاي استاد مطهري است

«داستان راستان» اثر استاد شهید مرتضی مطهری است که چاپ هفتادویکم آن از سوی انتشارات صدرا راهی بازار نشر شده است. عباس‌پور، مسوول فروش انتشارات صدرا گفت: کتاب «داستان راستان» همچنان جزو پرفروش‌های این انتشارات به شمار می‌آید.-

عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: جلد نخست کتاب «داستان راستان» داراي 75 داستان است و جلد دوم آن داراي 50 داستان، كه داستان‌هاي جلد دوم اغلب از داستان‌هاي جلد اول طولاني‌تر است و در مجموع 125 داستان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: آن‌چه که از محتوای کتاب بر می‌آید هدف استاد از نگارش اين كتاب، ارايه يك راهنماي اخلاقي، اجتماعي و مقياسي براي اندازه‌گيري حقيقت و روح تعاليم اسلامي در جامعه است.

مسوول فروش انتشارات صدرا عنوان کرد: از دیگر کتاب‌های پرفروش این انتشارات می‌توان به کتاب «مساله حجاب» اشاره کرد که به چاپ یکصد‌وسوم رسیده است. کتاب «جاذبه و دافعه حضرت علی (ع)» نیز جزو پر فروش‌ها محسوب می‌شود.

عباس‌پور با بیان این‌که موسسات دولتی، دانشجویان، مساجد و حوزه‌های علمیه مخاطبان اصلی انتشارات صدرا را تشکیل می‌دهند، افزود: این انتشارات برای نخستین بار به نشر کتاب‌های «انسان‌شناسی قرآن»، «یادداشت‌های استاد مطهری»، «زن و مسائل قضایی و سیاسی» و «گفتارهایی در اخلاق اسلامی» اقدام کرده است.

وی بیان کرد: انتشارات صدرا اکنون بسیاری از سخنرانی‌های استاد شهید مطهری را از روی سی دی‌های صوتی بر روی کاغذ پیاده می‌کند تا آن‌ها را در قالب یک کتاب به جامعه عرضه کند. کتاب «انسان‌شناسی قرآن» از جمله کتاب‌هایی‌اند که به این روش نگارش و منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط